تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 18:17
31 بازدید
کد خبر : 347624

مدارک شکایت استقلال به مالزی رسید

مدارک شکایت استقلال به مالزی رسید

به گزارش آفتاب نو، پس از اینکه اکرم عفیف در نیمه دوم بازی با استقلال گل دوم حریف قطری را به ثمر رساند، حرکتی انجام داد که با اعتراض استقلالی‌ها مواجه شد و گروهی از هواداران فوتبال ایران قاطعانه معتقدند اگر یک بازیکن ایرانی چنین کاری را می‌کرد تا همین حالا حکم قطعی محرومیت او

به گزارش آفتاب نو، پس از اینکه اکرم عفیف در نیمه دوم بازی با استقلال گل دوم حریف قطری را به ثمر رساند، حرکتی انجام داد که با اعتراض استقلالی‌ها مواجه شد و گروهی از هواداران فوتبال ایران قاطعانه معتقدند اگر یک بازیکن ایرانی چنین کاری را می‌کرد تا همین حالا حکم قطعی محرومیت او صادر شده بود! استقلالی‌ها بلافاصله پس از پایان این مسابقه اعتراض خود را به ناظر بازی اعلام کردند و کنفدراسیون فوتبال آسیا از آنها خواست مدارک مورد نظرشان را ارائه کنند.

 طبق خبرهای رسیده، مدارک و مستندات استقلال همراه با لایحه حقوقی پیرامون آن در اختیار afc قرار گرفته تا بررسی لازم پیرامون رفتار اکرم عفیف صورت بگیرد. البته واقعیت این است که بعید به نظر می‌رسد ملی‌پوش قطری به خاطر حرکتی که در جدال با السد مقابل استقلال انجام داد، محروم شود و شاید پرونده در نهایت به یک جریمه نقدی بسته شود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn