تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 18:29
25 بازدید
کد خبر : 347631

حسین بادامکی: بدون تیم فوتبال بانوان، یک چیزی کم بود

حسین بادامکی: بدون تیم فوتبال بانوان، یک چیزی کم بود

جامعه ورزشی آفتاب نو: معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: با تشکیل تیم بانوان یک نقص و کمبود بزرگ برطرف شد و برنامه باشگاه ورود حساب‌شده و سازمان یافته برای تیم‌داری در فوتبال بانوان است. حسین بادامکی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و در ارتباط با تشکیل تیم فوتبال بانوان اظهار داشت: واقعیت این

جامعه ورزشی آفتاب نو:

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: با تشکیل تیم بانوان یک نقص و کمبود بزرگ برطرف شد و برنامه باشگاه ورود حساب‌شده و سازمان یافته برای تیم‌داری در فوتبال بانوان است.

حسین بادامکی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و در ارتباط با تشکیل تیم فوتبال بانوان اظهار داشت: واقعیت این است که ما با یک اتفاق خوش یُمن و مبارک برای فوتبال کشور و خود پرسپولیس روبه‌رو هستیم. با توجه به پرهوادار بودن پرسپولیس در کشور، جای خالی فعالیت در فوتبال بانوان همیشه احساس می‌شد.
وی ادامه داد: ما بسیاری اوقات از اصطلاح خانواده بزرگ پرسپولیس برای تعریف جامعه پرسپولیسی‌ها اعم از باشگاه، تیم، پیشکسوتان و هواداران استفاده می‌کنیم و بانوان بنیان خانواده‌ها هستند. جامعه در هیچ فعالیت و عرصه‌ای بدون حضور هم‌زمان بانوان و مردان کامل نیست. از این رو فکر می‌کنم همان‌طور که نقص در ورزشگاه‌ها را همیشه بدون حضور بانوان هوادار روی سکوها احساس کرده‌ایم، این نقص در بخش تیم‌داری هم آزار دهنده و یک اجحاف بود.
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: آن چه اصلا نیازی به بحث ندارد این است که پرسپولیس پرطرفدارترین و محبوب‌ترین تیم در ایران و بلکه آسیا است و بانوان حداقل نیمی از جامعه هواداری پرسپولیس را شامل می‌شوند. از این رو فکر می‌کنم همیشه این علاقه و نیاز در باشگاه پرسپولیس وجود داشت که تیم بانوان هم راه‌اندازی شود. شاید یکی از عمده دلایل بازدارنده در این عرصه، مشکلات مالی بود. این در حالی است که بالاخره با انجام خصوصی‌سازی و با همکاری و پشتیبانی سهامداران، شرایط به شکل کاملا مثبت تغییر کرد. این موضوع در کنار الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای صدور مجوز (حرفه‌ای) جای بحث و تردید باقی نگذاشت که در این عرصه ورود کنیم و بالاخره تیم فوتبال بانوان تشکیل شد.
حسین بادامکی درباره آغاز فعالیت تیم بانوان باشگاه از دسته یک تصریح کرد: طبیعی است که بسیاری تمایل داشتند پرسپولیس در لیگ برتر حضور پیدا کند. در این تصمیم باشگاه، دلایل مختلفی از جمله زمان شروع رقابت‌ها تعیین کننده بود.
از سوی دیگر یکی از دغدغه‌ها این بود که ورود به این عرصه جدید بی‌محابا و خارج از کنترل نباشد. حضور در لیگ یک فرصت خوبی برای تقویت ساختار تیم بانوان و سازمان باشگاه در این بخش است، برای این که تجربه و شناخت بیشتری ایجاد شود. از این رو برای خرید سهمیه به دنبال یک تیم لیگ یکی بودیم. در نهایت با همکاری خوبی که از سوی آقای حسن دوست‌وندی مالک ئاکو صورت گرفت، سهمیه به پرسپولیس منتقل شد. البته تیم‌های پرسپولیس همیشه به همه هواداران در تمام ایران از جمله کرمانشاه تعلق داشته‌اند و دارند.
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در پایان افزود: قطعا برنامه باشگاه مبتنی بر تقویت تیم است. این تیم اسپانسر خاص خود را خواهد داشت. هم اکنون هم تعدادی از بازیکنان مطرح، ابراز تمایل کرده‌اند که با پیراهن پرسپولیس در رقابت‌های این فصل فوتبال بانوان حضور داشته باشند و فکر می‌کنم لیگ یک حتی بیشتر از لیگ برتر، توجه و اخبار را به سمت خود جلب کند. همچنین امیدواریم حضور تیم‌های پرطرفداری مانند پرسپولیس باعث شود؛ تماشاگران، رسانه‌ها، تبلیغات و سرمایه‌های بیشتری به سمت فوتبال بانوان سوق پیدا کرده و به رشد و توسعه آن و در نهایت موفقیت تیم ملی فوتبال بانوان کمک کند.

منبع: +

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn