تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 18:41
9 بازدید
کد خبر : 347640

سپاه ۳ شناور در آب‌های خلیج فارس را توقیف کرد

سپاه ۳ شناور در آب‌های خلیج فارس را توقیف کرد

رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: با هماهنگی مقام قضائی ۳ فروند شناور حامل… رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: با هماهنگی مقام قضائی ۳ فروند شناور حامل سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس، توقیف شدند. به گزارش مهر؛ مجتبی قهرمانی اظهار کرد: با هماهنگی رئیس حوزه قضائی شهرستان پارسیان، رزمندگان ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار منطقه چهارم نیروی

رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: با هماهنگی مقام قضائی ۳ فروند شناور حامل…

رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: با هماهنگی مقام قضائی ۳ فروند شناور حامل سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس، توقیف شدند.

به گزارش مهر؛ مجتبی قهرمانی اظهار کرد: با هماهنگی رئیس حوزه قضائی شهرستان پارسیان، رزمندگان ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از شناسایی ۳ فروند شناور که از طریق اسکله تبن مبادرت به قاچاق سوخت می‌کردند، نسبت به توقیف آنها اقدام کردند.

وی با اشاره به دستگیری ۶ نفر در این رابطه، خاطرنشان کرد: در بازرسی از این شناور‌های متخلف بیش از ۵۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است.

قهرمانی یادآور شد: سوخت‌های کشف شده از شناور‌های مذکور نیز با دستور قضائی تحویل شرکت پخش و توزیع فرآورده‌های نفتی شده و به چرخه توزیع قانونی باز می‌شود.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه پرونده‌ای با عنوان قاچاق سازمان‌یافته سوخت در خصوص متهمین دستگیر شده تشکیل شده است و در سیر مراحل رسیدگی قضائی قرار دارد، تأکید کرد: دادگستری استان هرمزگان با همکاری ضابطین و نیرو‌های مسلح، راهبرد مقابله با قاچاق سازمان یافته سوخت را با قاطعیت ادامه می‌دهد و در راستای صیانت از سرمایه‌های ملی، لحظه‌ای تعلل و درنگ نخواهد کرد.

وی همچنین با بیان اینکه مرتکبان قاچاق سازمان‌یافته سوخت علاوه بر جزای نقدی و مجازات حبس، به ضبط اموال ناشی از جرم نیز محکوم می‌شوند، گفت: در راستای اجرای ماده ۲۰ قانون مبارزه با قاچاق کالا، وسایل نقلیه و شناور‌های دخیل در امر قاچاق نیز به‌نفع دولت ضبط خواهند شد. 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn