تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 19:15
48 بازدید
کد خبر : 347667

قیمت واقعی رگکامف رومانیایی چقدر است؟/ گزینه ۱,۴ میلیون دلاری استقلال از پرسپولیس ۹۵۰ هزارتا می‌خواست!

قیمت واقعی رگکامف رومانیایی چقدر است؟/ گزینه ۱,۴ میلیون دلاری استقلال از پرسپولیس ۹۵۰ هزارتا می‌خواست!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، جست‌وجو برای یافتن سرمربی خارجی از سوی مدیران استقلال همچنان ادامه دارد و پس از پاسخ منفی چند گزینه مختلف، آبی‌ها یک بار دیگر سراغ گزینه‌های قدیمی‌تر رفتند. درحالی که هفته گذشته از مذاکرات استقلال با لورنتینو رگکامف با وساطت یکی از مدیران پیشین باشگاه خبر داده

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، جست‌وجو برای یافتن سرمربی خارجی از سوی مدیران استقلال همچنان ادامه دارد و پس از پاسخ منفی چند گزینه مختلف، آبی‌ها یک بار دیگر سراغ گزینه‌های قدیمی‌تر رفتند. درحالی که هفته گذشته از مذاکرات استقلال با لورنتینو رگکامف با وساطت یکی از مدیران پیشین باشگاه خبر داده بودیم، این سرمربی رومانیایی و نه چندان اسم و رسم دار بار دیگر به استقلال نزدیک شده و انگار در این برهه احتمال آمدن وی به ایران بسیار بالا است.

نکته جالب اینجاست که رگکامف پیش از این یک بار دیگر هم به حضور در فوتبال کشورمان نزدیک شده بود. تابستان امسال که پرسپولیسی‌ها به دنبال انتخاب جانشین برای اوسمار بودند، این سرمربی رومانیایی به آنها چراغ سبز نشان داد و آن زمان از قهرمان ایران طلب دستمزد ۹۵۰ هزار دلاری کرد. در نهایت هم پرسپولیسی‌ها با خوان کارلوس گاریدو به توافق رسیدند و حضور سرمربی اسبق استوابخارست و الاهلی در ایران منتفی شد.

حالا درحالی رگکامف با استقلالی‌ها وارد مذاکره شده که شنیده می‌شود مبلغی که طرفین در حال رسیدن به توافق روی آن هستند، یک میلیون و ۴۰۰ هزار دلار است! یعنی به فاصله چند ماه، قیمت این سرمربی که ماه‌های زیادی هم بیکار بوده به شکل عجیبی حدود ۵۰۰ هزار دلار افزایش پیدا کرده و قطعا یک سری افراد در این میان نقشی بازی کرده‌اند که دستمزد درخواستی سرمربی رومانیایی نزدیک به ۳۰ میلیارد بیشتر شده است. اکنون باید منتظر مذاکره باشگاه استقلال با رگکامف ماند اما چیزی که مشخص است، برخی دلال‌ها به شکل عجیبی مشغول جولان در این باشگاه هستند و می‌خواهند حسابی از اوضاع بهم ریخته و عجله استقلالی‌ها سود ببرند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn