تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 20:22
10 بازدید
کد خبر : 347726

خط و نشان عزت‌اللهی برای قطری‌ها؛ از جام ملت‌ها منتظرشان هستیم!

خط و نشان عزت‌اللهی برای قطری‌ها؛ از جام ملت‌ها منتظرشان هستیم!

تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه شب در چارچوب هفته پنجم مرحله سوم انتخابی جام جهانی فوتبال در ورزشگاه راشد دوبی به مصاف قطر می‌رود. سعید عزت‌اللهی هافبک تیم ملی ایران پیش از دیدار با قطر اظهار کرد: شرایط تیم خوب است. بازی سختی با ازبکستان داشتیم. ۱۰ نفره شدن تیم و فشار جو استادیوم

تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه شب در چارچوب هفته پنجم مرحله سوم انتخابی جام جهانی فوتبال در ورزشگاه راشد دوبی به مصاف قطر می‌رود. سعید عزت‌اللهی هافبک تیم ملی ایران پیش از دیدار با قطر اظهار کرد: شرایط تیم خوب است. بازی سختی با ازبکستان داشتیم. ۱۰ نفره شدن تیم و فشار جو استادیوم کار برای‌مان مقابل ازبکستان دشوار کرد و امیدوارم در این فاصله پیش از بازی با قطر ریکاوری خوب داشته باشیم و بتوانیم پیروز میدان باشیم.

او در مورد شرایط خود گفت: با توجه به مصدومیتی که داشتم چند ماهی از تمرینات دور بودم و زمانی که به تمرینات بازگشتم سعی کردم تلاشم را بیشتر کنم. با همه وجود در خدمت تیم ملی هستم و هیچوقت شخصی به بازی در تیم ملی نگاه نکردم.

او در مورد میزبانی برابر قطر در کشور ثالث گفت: ما دوست داشتیم در کشور خود جلوی مردم ایران بازی کنیم و این را می‌دانیم که مردم ایران، ما را در امارات تنها نمی‌گذارند و ان‌شاءالله مقابل قطر نشان دهیم که ایران می‌تواند در رتبه‌های بالا حضور داشته باشد.

او ادامه داد: تک تک بازیکنانی که در تورنومنت جام ملت‌ها بودند منتظر این لحظه‌اند و تمام تمرکز خود را روز بازی با قطر گذاشتیم که آماده بازی باشیم و خاطره بد جام ملت‌ها را از یاد مردم ایران پاک کنیم و با تمام وجود به زمین می‌رویم تا به برتری برسیم.

هافبک ایران در مورد حضور نداشتن سامان قدوس به دلیل محرومیت و تاثیر آن در بازی میانه زمین تیم‌ملی گفت: در بحث ملی این موضوعات مطرح نیست. همه بازیکنان بهترین ایران هستند. کسی که برای تیم ملی بازی می‌کند، قطعا بهترین بازی خود را ارائه می‌دهد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn