تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 20:33
9 بازدید
کد خبر : 347734

هیچ چیز باخت به قطر در جام ملت ها راجبران نمی کند/بهانه نمی گیریم – آفتاب نو | اخبار ورزشی

هیچ چیز باخت به قطر در جام ملت ها راجبران نمی کند/بهانه نمی گیریم – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی پیش از بازی با قطر در دبی امارات گفت: امشب اولین تمرین خود در چمن را انجام می‌دهیم و امیدوارم در این ۲ شب تمرینات خوبی داشته باشیم تا بتوانیم برای یک بازی خوب مهیا شویم. وی درباره اینکه

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی پیش از بازی با قطر در دبی امارات گفت: امشب اولین تمرین خود در چمن را انجام می‌دهیم و امیدوارم در این ۲ شب تمرینات خوبی داشته باشیم تا بتوانیم برای یک بازی خوب مهیا شویم.

وی درباره اینکه آیا میزبانی تیم ملی در دوبی کار ما را سخت می‌کند یا با توجه به کیفیت زمین ورزشگاه راشد دبی کار ساده‌تری داریم، گفت: وقتی تیم در کشور خودش بازی می‌کند از لحاظ میزبانی و حمایت هواداران که همیشه باعث دلگرمی ما هستند تأثیر دارد. از آنها برای انجام یک بازی خوب انگیزه می‌گیریم. اکنون از شرایطی که اتفاق افتاده ناراحت هستیم اما زیاد بهانه نمی‌گیریم زیرا برای انجام یک بازی خوب و پیروزی مقابل قطر به دوبی آمده‌ایم. با برد در این بازی راه خود را برای ادامه راه هموار می‌کنیم.

مهاجم تیم ملی درباره اینکه بازی با قطر آیا جنبه انتقامی شکست از قطر در نیمه نهایی جام ملت‌ها را دارد، تصریح کرد: نمی‌توان گفت جنبه انتقامی دارد زیرا در ۱۰ بازی اخیر فقط یک بار به قطر باختیم اما متأسفانه باید آن بازی را می‌بردیم. برد بازی آتی هم از نظر من جایگزین آن شکست نمی‌شود. به هر حال اکنون شرایط متفاوتی داریم و برای حضور در جام جهانی تلاش می‌کنیم.

طارمی افزود: ذهن خود را برای هموار کردن راه خود برای جام جهانی گذاشته‌ایم. آن بازی نیمه نهایی جام ملت‌ها گذشته و متأسفانه آن چیزی که می‌خواستیم نشد. الان شرایط ما با آن دوران متفاوت است.

وی درباره انتخاب دوبی با توجه به حضور ایرانی‌ها در این شهر و اینکه با وجود هواداران کشورمان در ورزشگاه باز هم احساس غربت می‌کنند، توضیح داد: امارات نسبت به سایر کشورها شرایط بهتری دارد زیرا هواداران ما راحت‌تر می‌توانند به ورزشگاه بیایند. ایرانی‌های ساکن دوبی بیشتر هستند و شرایط را برای ما راحت‌تر می‌کند تا حس میزبانی داشته باشیم. از این موصوع استقبال می‌کنیم اما همه می‌دانیم در چند بازی اخیر، شرایط فوتبالی خوبی نداشته‌ایم و اتفاقات خوبی نیفتاده است. خوب بازی نکردیم. این موضوع را کلی می‌گویم و در دلم بود.

بازیکن تیم ملی در پاسخ به اینکه آیا قبول دارد انتظارات از این تیم بالاست، گفت: واقعاً در چند دیدار اخیر خوب بازی نکرده‌ایم اما یک امتیاز مثبت داشتیم که نسبت به قبل که با هجومی بازی کردن، زیاد گل می‌زدیم و گل هم می‌خوردیم، در چهار دیدار اخیر گل نخورده‌ایم‌.

طارمی ادامه داد: با این وجود باید طوری بازی کنیم که هم گل نخوریم و هم موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کنیم. تمام تلاش و برنامه‌ریزی ما این است که هر دو کار را با هم انجام بدهیم. متأسف هستیم که در چند بازی اخیر نشد این کار را بکنیم اما تلاش می‌کنیم روز به روز بهتر شده و رو به پیشرفت باشیم.

وی درباره قضاوت داور در بازی با ازبکستان و رد شدن پنالتی تیم ملی ایران، عنوان کرد: پس از بازی هم در صحبت با داور گفتم به تصمیم شما احترام می‌گذاریم که پنالتی را بررسی کردید. دیدید که هیچ‌کس با داور بحث نکرد اما پس از بازی که صحنه را دیدیم، متوجه شدیم به ما بی‌احترامی شد. داور به من گفت دست بازیکن ازبکستان بسته بود اما دست او بسته نبود و بیش از حد باز بود. هرجا باشد آن حرکت را پنالتی می‌گیرند. دیگر گذشته و دنبال بهانه نیستیم. باید برای برنده شدن بهتر کار می‌کردیم.

مهاجم تیم ملی درپاسخ به اینکه اگر داور پنالتی را اعلام می‌کرد و برنده می‌شدیم یک گام رو به جلو برداشته می‌شد، توضیح داد: با خودمان صحبت می‌کنیم که فوتبالی خود را برتر نشان بدهیم نه اینکه بخواهیم با زور داور و مسائلی به این شکل برنده شویم. به هر حال یک پنالتی اعلام نشد اما باید در کل بازی به شکلی کار کنیم که بهانه نداشته و بگوییم به این خاطر برنده نشدیم. در چند دیدار اخیر این شرایط نبوده اما نکته مثبت برای تیم ما گل نخوردن در ۴ بازی اخیر است. هرچند در فاز هجومی خیلی بد بودیم. خودم انتقاد می‌کنم و باید خیلی بهتر از این کار کنیم تا بتوانیم با خلق موقعیت زیادتر، بیشتر گل بزنیم‌.

طارمی درمورد سخت شدن کار تیم ملی در بازی با ازبکستان با اخراج صالح حردانی، عنوان کرد: به هر حال اتفاقات فوتبالی است و برای هرکسی پیش می‌آید. این شرایط اتفاق می افتد اما باید تمرکز بیشتری داشته باشیم تا شرایط تیمی را بهتر کنیم. مقصر این داستان هم صالح نیست بلکه کل تیم مقصر بودند که نتوانستیم ازبکستان را ببریم.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn