تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 21:10
12 بازدید
کد خبر : 347761

نظر فیفا درباره رشوه در فوتبال

نظر فیفا درباره رشوه در فوتبال

اخبار مهم از فیفا را در سایت پرسون بخوانید. به گزارش سایت خبری پرسون، با افشای پرونده فساد باشگاه مس رفسنجان و ورود قوه قضاییه، بحث در خصوص فساد در فوتبال ایران بسیار داغ شده و اهالی فوتبال در انتظار اعلام نتیجه پرونده فساد مس رفسنجان هستند. به همین بهانه خبرگزاری خبرآنلاین میز گردی


اخبار مهم از فیفا را در سایت پرسون بخوانید.

به گزارش سایت خبری پرسون، با افشای پرونده فساد باشگاه مس رفسنجان و ورود قوه قضاییه، بحث در خصوص فساد در فوتبال ایران بسیار داغ شده و اهالی فوتبال در انتظار اعلام نتیجه پرونده فساد مس رفسنجان هستند. به همین بهانه خبرگزاری خبرآنلاین میز گردی در خصوص فساد در فوتبال برگزار کرد. در این نشست محمد بهرامی، نماینده کهگیلویه و بویراحمد در مجلس، محمدرضا تهرانی، رئیس کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی، کاظم اولیایی، مدیرعامل اسبق استقلال، محمد فنایی، داور اسبق و کارشناس داوری و رسول باختر، کارشناس حقوق ورزشی حضور داشتند.

رسول باختر در بخشی از صحبت هایش در مورد اینکه چه هدایایی از دید فیفا مشکلی ندارد گفت:«فیفا در ماده ۲۱ مقررات اخلاق درباره هدیه تعریف کرده که می‌توانید بگیرید ولی ارزش آن نباید زیاد باشد که مبلغ مهم نباشد. یک کادوی سمبلیک باشد و مثلا وقتی کسی به ایران می‌آید یک خاتم‌کاری هدیه دهیم که مشخص باشد سوغات ایران است. باید حواسمان باشد شخص هدیه‌گیرنده قرار نباشد کار خاصی کند و امتیاز و مزیتی به وجود نیاد. باید هدف از هدیه دادن مشخص باشد. اگر اینفانتینو به کنگو برود و به او لباس محلی بدهند خب مشخص است می‌خواهند فرهنگ خودشان را ترویج کنند ولی اگر به او دو چمدان پر یورو بدهی، یعنی قرار بوده اتفاقی بیفتد.»


منبع: خبرآنلاین

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn