تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 21:20
944 بازدید
کد خبر : 347770

اگر مربی خارجی پیدا نشد، استقلال را به این مربی بدهید/ فکر کنم دلیل دعوت نشدن رامین رضاییان فوتبالی نیست!

اگر مربی خارجی پیدا نشد، استقلال را به این مربی بدهید/ فکر کنم دلیل دعوت نشدن رامین رضاییان فوتبالی نیست!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، استقلال طی ۱۰ روز آینده دو مسابقه بسیار حساس مقابل ذوب آهن و البته النصر عربستان پیش روی خود دارد. در چنین شرایطی این تیم هنوز سرمربی جدید خود را نشناخته و مشخص نیست چه کسی روی نیمکت تحت عنوان مرد شماره یک خواهد نشست. همین سوژه

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، استقلال طی ۱۰ روز آینده دو مسابقه بسیار حساس مقابل ذوب آهن و البته النصر عربستان پیش روی خود دارد. در چنین شرایطی این تیم هنوز سرمربی جدید خود را نشناخته و مشخص نیست چه کسی روی نیمکت تحت عنوان مرد شماره یک خواهد نشست. همین سوژه باعث شد تا سراغ بهتاش فریبا برویم و با مدیر فنی اسبق استقلال در مورد وضعیت آبی‌پوشان گپ بزنیم.

شرایط این روزهای استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

فعلاً که در استقلال خبری نیست که نیست. طبق گفته ها قرار بود سرمربی فرانسوی کارش را با استقلال شروع کند که با توجه به شرایط موجود، این اتفاق رخ نداد. باید دید  چه می‌شود و منتظر اخبار تازه در این خصوص باشیم.

اگر شرایط برای جذب سرمربی خارجی مهیا نبود چه باید کرد؟

فکر می‌کنم من نباید جواب این سوال را بدهم اما در مجموع هر طور شده باید یک سرمربی رزومه دار را را جذب کرد. به قول معروف امروز هواداران منتظر روی کار آمدن یک سرمربی «آسیا دیده» هستند چون حضور یک سرمربی آشنا به فوتبال آسیا به لحاظ زمانی کمی جلو افتاده و این می‌تواند کمک حال استقلال باشد.

اما با توجه به تقویم بازی‌ها استقلال فرصت زیادی برای جذب سرمربی خارجی ندارد

چنانچه تا روزهای آینده این اتفاق رخ نداد، قطعاً خود سهراب گزینه مناسبی برای ادامه کار با استقلال می‌تواند باشد چرا که بازی اول را نیز با پیروزی مقابل هوادار پشت سر گذاشته است. هوادار اگرچه تیمی قوی نبود اما در مقابل استقلال بد بازی نکردند. با این وضعیت اگر شاگردان سهراب بختیاری‌زاده مقابل ذوب آهن به پیروزی دست یابند آنگاه با آمار دو پیروزی متوالی شرایط روحی روانی بهتری برای دیدار با النصر خواهیم داشت که امیدوارم اینگونه شود.

ظاهراً با ادامه کار سهراب بختیاری‌زاده در استقلال موافقید. درسته؟

مگر کسی دیگری هم هست؟ کسی را نداریم. فرهاد مجیدی هم که گفته فعلاً قصد حضور در فوتبال ایران را ندارد. واقعیت امر این است که در حال حاضر کمتر مربی ایرانی در حد و اندازه‌های استقلال وجود دارد و معتقدم سهراب باید فعلاً بماند. آقا سهراب! حالا که آمدی داخل آب باید خیس شود!

دوست داریم کمی هم از فضای تیم ملی و حضور کم تعداد بازیکنان استقلال و همچنین عدم دعوت از رامین رضاییان در تیم ملی برای ما بگویید

من واقعاً دلیل عدم دعوت رامین رضاییان را نمی‌دانم و بهتر است در این خصوص شفاف سازی لازم صورت گیرد. در حالی که رامین رضاییان امسال شرایط فوق العاده‌ای دارد من فکر نمی‌کنم دلیل دعوت نکردن او به تیم ملی فوتبالی باشد. آنچه مشخص است قطر تیم با تجربه‌ای است و در چنین دیداری بازیکن با تجربه را می‌طلبد و اتکا به جوانان کار سختی است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn