تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 2:30
7 بازدید
کد خبر : 347986

راه اندازی بازارچه کوله بری نقش مهمی در رفع بیکاری مهران و بدره عراق دارد

راه اندازی بازارچه کوله بری نقش مهمی در رفع بیکاری مهران و بدره عراق دارد

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ “علی عباس شفیعی” در نشست مرزی  فرمانداران مهران و بدره عراق  که در مهران برگزار شد، افزود:با راه اندازی بازارچه کوله بری می‌تواند نقش مهمی در رفع بیکاری در دو شهر مهران و بدره عراق داشته باشد. وی اظهار داشت: در مرز تجاری مهران امکانات

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ “علی عباس شفیعی” در نشست مرزی  فرمانداران مهران و بدره عراق  که در مهران برگزار شد، افزود:با راه اندازی بازارچه کوله بری می‌تواند نقش مهمی در رفع بیکاری در دو شهر مهران و بدره عراق داشته باشد.

وی اظهار داشت: در مرز تجاری مهران امکانات برای سوختگیری کامیون‌های عراقی صورت گرفته و با هدف جلوگیری از قاچاق سوخت انجام شده است که برای هر دو کشور مبارزه با قاچاق سوخت دارای اهمیت زیادی دارد.

فرماندار مهران تصریح کرد: در شهرستان مهران تمام امکانات برای آموزش فنی و حرفه‌ای وجود دارد که می‌تواند برای مهارت آموزی برای جوانان و افراد هنرجو در رشته‌های مختلفی برای ایجاد کار آفرینی نقش مهمی داشته باشد و تمام زمینه برای پذیرش هنرجو از عراق در مهران فراهم شده است.

همچنین فرماندار بدره عراق نیز در این نشست گفت:دولت عراق از ایجاد زیر ساخت‌ها و تعاملات در مرز مهران و زرباطیه استقبال می کند.

“جعفر ملکشاهی” افزود: ما آمادگی برای هر گونه همکاری در دو سوی مرز هم در زمینه مبارزه با قاچاق سوخت و ایجاد زیر ساخت‌ها برای راه اندازی بازارچه کوله بری را در مرز مهران و زرباطیه را داریم.

وی اظهار داشت:تلاش می شود که پایانه مسافری بدره با ظرفیت یک هزار خودرو در مرز زرباطیه در آینده‌ای نزدیک ایجاد کنیم تا زائران در خصوص حمل و نقل مشکلی نداشته باشند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn