تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 2:55
14 بازدید
کد خبر : 348000

رونالدو رکورد جدید ثبت کرد

رونالدو رکورد جدید ثبت کرد

کریستیانو رونالدو به رکورد تاریخی سرخیو راموس در تعداد پیروزی در بازی‌های ملی رسید. به گزارش سایت خبری پرسون، کریستیانو رونالدو ، فوق‌ستاره فوتبال جهان، در جدیدترین دستاورد خود توانست به رکورد تاریخی سرخیو راموس از لحاظ بیش‌ترین تعداد برد در بازی‌های ملی برسد. با کسب پیروزی در بازی اخیر تیم ملی پرتغال مقابل


کریستیانو رونالدو به رکورد تاریخی سرخیو راموس در تعداد پیروزی در بازی‌های ملی رسید.

به گزارش سایت خبری پرسون، کریستیانو رونالدو ، فوق‌ستاره فوتبال جهان، در جدیدترین دستاورد خود توانست به رکورد تاریخی سرخیو راموس از لحاظ بیش‌ترین تعداد برد در بازی‌های ملی برسد. با کسب پیروزی در بازی اخیر تیم ملی پرتغال مقابل لهستان، تعداد بردهای ملی رونالدو به عدد ۱۳۱ رسید و او حالا با راموس، مدافع افسانه‌ای اسپانیا، در صدر این لیست قرار گرفته است.

این دو اسطوره فوتبال جهان اکنون ۱۳۱ پیروزی ملی دارند، با این تفاوت که رونالدو برای رسیدن به این رکورد، ۲۱۵ بازی انجام داده است، در حالی که راموس این تعداد برد را در ۱۸۰ بازی به دست آورد.

از دیگر بازیکنان برجسته‌ای که بیش‌ترین بردهای ملی را در کارنامه دارند، می‌توان به ایکر کاسیاس (۱۲۱ برد)، لیونل مسی (۱۱۹ برد)، آندرس گواردادو (۱۰۲ برد)، یان فرتونگن (۱۰۱ برد) و ژاوی هرناندس (۱۰۰ برد) اشاره کرد.


منبع: خبرورزشی

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn