تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 6:28
17 بازدید
کد خبر : 348103

قاتل مادربزرگ به خاطر عذاب وجدان نتوانست در دادگاه صحبت کند

قاتل مادربزرگ به خاطر عذاب وجدان نتوانست در دادگاه صحبت کند

بازدید:۹۴ صد آنلاین | پسر جوان که مادربزرگش را در یک لحظه عصبانیت به قتل رسانده است، هرچند توانست رضایت اولیای دم را بگیرد، آنقدر عذاب وجدان داشت که در جلسه محاکمه نتوانست از خودش دفاع کند. به گزارش صد آنلاین،  این قتل اسفند سال ۱۴۰۱  اتفاق افتاد و دختر زن سالخورده‌ای به نام فروغ با

قاتل مادربزرگ به خاطر عذاب وجدان نتوانست در دادگاه صحبت کند

بازدید:۹۴

صد آنلاین | پسر جوان که مادربزرگش را در یک لحظه عصبانیت به قتل رسانده است، هرچند توانست رضایت اولیای دم را بگیرد، آنقدر عذاب وجدان داشت که در جلسه محاکمه نتوانست از خودش دفاع کند.

به گزارش صد آنلاین،  این قتل اسفند سال ۱۴۰۱  اتفاق افتاد و دختر زن سالخورده‌ای به نام فروغ با ماموران تماس گرفت و خبر داد مادرش در خانه فوت کرده است. وقتی پلیس به محل رسید دختر مقتول گفت مادرش را در حالیکه خون‌آلود است، پیدا کرده و بخشی از اموالش هم به سرقت رفته است.

 

 

 

جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت و مشخص شد مقتول بر اثر فشار بر عناصر حیاتی گردن جانش را از دست داده است.

پلیس تحقیقات خود را آغاز کرد و مشخص شد آخرین بار نوه مقتول با او تماس گرفته است. دختران مقتول گفتند برادری داشتند که فوت شده است و پسر او به نام سینا گاهی به خانه مادربزرگش رفت و آمد می‌کرد.

 

 

 

وقتی ماموران سینا را بازداشت کردند، بخشی از اموال مسروقه را نیز به دست آوردند. سینا به قتل اعتراف کرد و گفت: وقتی مادربزرگم به مادرم فحش داد، عصبانی شدم و او را خفه کردم. پدرم سال‌ها قبل فوت شد و مادربزرگم مادرم را مقصر مرگ پدرم می‌دانست به همین دلیل به او بی‌احترامی می‌کرد. من نسبت به این مساله خیلی حساس بودم به همین خاطر این کار را کردم.

سینا به قصاص محکوم شد اما بعد از مدتی عمه‌ها و عمویش بدون قید و شرط رضایت دادند.

 

 

 

 

روز گذشته جلسه رسیدگی به قتل زن تنها برگزار شد و سینا به لحاظ جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه رفت.

یکی از عمه‌های سینا که در دادگاه حاضر بود، گفت: ما به خاطر برادر مرحوم‌مان رضایت دادیم. سینا کاری نکرده بود که بشود به راحتی گذشت. من نسبت به سینا اعلام گذشت کردم اما او را نبخشیدم. او دروغگو است. گفته مادرم به دخترش و مادرش فحاشی کرده است در حالیکه خواهر سینا می‌گفت سینا اصلا زن و بچه ندارد.

وقتی سینا در جایگاه قرار گرفت، گفت: من به شدت از کارم پشیمان هستم و عذاب وجدان دارم و اصلا حالم خوب نیست. من هیچ دفاعی از خودم ندارم.

سپس وکیل او در جایگاه قرار گرفت و گفت: موکل من به گفته پزشکی قانونی سالم است اما همانطور که در کیفرخواست آمده در زمان بازداشت به شدت وضع روحی بدی داشته که برای بازپرس و پلیس آگاهی قابل مشاهده بود. اولیای دم رضایت داده‌اند و من با توجه به گفته‌های موکل و ابراز پشیمانی او درخواست دارم نسبت به او گذشت کنید.

با پایان جلسه دادگاه قضات برای صدور رای دادگاه در شعبه ۱۱ دادگا کیفری استان تهران وارد شور شدند.

 

 

ایرنا

لینک کپی شد

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn