تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 9:48
19 بازدید
کد خبر : 348240

آمادگی پرسپولیس برای جذب بانوان ملی‌پوش و لیگ فوتبال

آمادگی پرسپولیس برای جذب بانوان ملی‌پوش و لیگ فوتبال

جامعه ورزشی آفتاب نو: با توجه به اعلام علاقه و ابراز تمایل تعدادی از چهره‌های مطرح فوتبال بانوان کشور، باشگاه پرسپولیس آمادگی خود را برای مذاکره در این ارتباط اعلام می‌دارد. به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در روزهای گذشته با جدی شدن آغاز فعالیت تیم فوتبال بانوان پرسپولیس و انتشار اخبار در این ارتباط،

جامعه ورزشی آفتاب نو:

با توجه به اعلام علاقه و ابراز تمایل تعدادی از چهره‌های مطرح فوتبال بانوان کشور، باشگاه پرسپولیس آمادگی خود را برای مذاکره در این ارتباط اعلام می‌دارد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در روزهای گذشته با جدی شدن آغاز فعالیت تیم فوتبال بانوان پرسپولیس و انتشار اخبار در این ارتباط، تعدادی از بازیکنان ملی و باشگاهی فوتبال بانوان کشورمان به صورت مستقیم یا به طرق مختلف، علاقمندی خود برای عضویت در جمع بانوان سرخپوش فوتبال را اعلام داشته‌اند.
در این ارتباط به اطلاع می‌رساند؛ بانوان فوتبالیستی که سابقه بازی در رده‌های ملی یا باشگاهی دسته برتر و دسته یک را دارند در صورت علاقمندی به بازی در تیم بانوان پرسپولیس می‌توانند با حضور خود یا نماینده‌شان در محل باشگاه یا در محل برگزاری تمرینات، طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در زمین مجموعه کوه‌پای، با هدی خوش‌بیان، مدیر تیم فوتبال بانوان پرسپولیس، گفتگو داشته باشند.

منبع: +

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn