تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 10:14
12 بازدید
کد خبر : 348263

نخبگان و استفاده از هوشمند سازی در مسیر تحولی سازمان استاندارد قرار می گیرند

نخبگان و استفاده از هوشمند سازی در مسیر تحولی سازمان استاندارد قرار می گیرند

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت:تلاش سازمان استاندارد کشور بر این است که رویکرد استاندارد در کشور تغییر کند و با چرخش نخبگان به این سمت، استفاده از بانوان در مدیریت‌ها، هوشمند سازی و حذف امضا‌های طلایی، ارتقای ملی و شخصیت بین‌المللی سازمان استاندارد در مسیر جدید و بهتری در دوره تحول قرار بگیرد. به

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت:تلاش سازمان استاندارد کشور بر این است که رویکرد استاندارد در کشور تغییر کند و با چرخش نخبگان به این سمت، استفاده از بانوان در مدیریت‌ها، هوشمند سازی و حذف امضا‌های طلایی، ارتقای ملی و شخصیت بین‌المللی سازمان استاندارد در مسیر جدید و بهتری در دوره تحول قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهدی اسلام‌پناه رئیس سازمان ملی استاندارد ایران امروز ( دوشنبه ۲۳مهر)در مراسم گرامیداشت هفته استاندارد،گفت: در ۳۵ ماه گذشته از سوی کارکنان، کارشناسان، مدیران و کارکنان کنترل کیفی شرکت‌ها وشرکت‌کنندگان در مراسم روز جهانی استاندارد، تلاش های زیادی انجام شده است.

رئیس سازمان استاندارد کشور گفت: تمام سعی و تلاش سازمان استاندارد کشور بر این است که  رویکرد استاندارد در کشور تغییر کند و با چرخش نخبگان به این سمت، استفاده از بانوان در مدیریت‌ها، هوشمند سازی و حذف امضا‌های طلایی، ارتقای ملی و شخصیت بین‌المللی سازمان استاندارد، مسیر بهتری در دوره تحولی طی شود.

اسلام‌پناه تاکید کرد: عضویت در ۷۰۲ کمیته جهانی استاندارد و رای در پیش‌نویس استاندارد‌های جدید در دوره تحولی به وجود آمده است. زحمات شبانه‌روزی زیادی توسط کارکنان انجام شده است و جهانی‌شدن امضا‌های سازمان استاندارد و اجباری شدن کالا‌های روزمره مورد استفاده مردم، توقف تولید ۸ خودرو در این ۳۵ ماه از جمله اقدامات طی این مدت بوده است.

رییس سازمان ملی استاندار عنوان کرد: بی‌شک شما که از اعضای این خانواده هستید می‌دانید که این اقدامات موجب ارتقای کیفیت زندگی مردم خواهد شد. این اقدامات با کمترین بودجه سازمانی و تکیه بر اعتقاد و شرافت کاری به وجود آمده است.

اسلام‌پناه با اشاره به بهبود رتبه ایران در سازمان جهانی استاندارد از ۲۶ به ۲۰، گفت: استانداردها، زیربنا‌هایی هستند که فاصله‌ها را در بازارهای جهانی و داخلی کاهش داده و امکان دسترسی به دانش، آموزش و بازار‌های مختلف در کشور‌های گوناگون جهان را داده است.

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn