تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 11:09
19 بازدید
کد خبر : 348309

دستگیری باند تولید و انتشار محتوای مبتذل در استان بوشهر

دستگیری باند تولید و انتشار محتوای مبتذل در استان بوشهر

جامعه ورزشی آفتاب نو: رییس پلیس فتا استان بوشهر گفت: اعضای باند هفت نفره تولید و انتشاردهندگان محتوای مبتذل اینستاگرامی که اقدامات مجرمانه خود را در پوشش ورزش بانوان انجام می دادند در این استان احضار و دستگیر شدند. به گزارش برنا؛ سرهنگ مهدی قاسمی یکشنبه شب در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سردسته

جامعه ورزشی آفتاب نو:

دستگیری باند تولید و انتشار محتوای مبتذل در استان بوشهر

رییس پلیس فتا استان بوشهر گفت: اعضای باند هفت نفره تولید و انتشاردهندگان محتوای مبتذل اینستاگرامی که اقدامات مجرمانه خود را در پوشش ورزش بانوان انجام می دادند در این استان احضار و دستگیر شدند.

به گزارش برنا؛ سرهنگ مهدی قاسمی یکشنبه شب در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سردسته و اعضای این باند مجرمانه، همگی خانم‌های جوان و نوجوان بوده که در قالب یک نوع ورزش گروهی و با تقلید از نمونه‌های خارجی، اقدام به تولید محتوای مبتذل در ساعات خلوت و مناطق کم تردد سواحل بوشهر کرده و به جهت افزایش دنبال کننده و جذب مشتری در ده‌ها صفحه اینستاگرامی در اختیار منتشر می‌کردند.

وی افزود: با توجه به حجم و میزان بالای انتشار محتواهای مبتذل مجرمانه تولید شده توسط این باند و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، سر دسته و اعضا دستگیر یا احضار شده و با توقیف تجهیزات دیجیتال مورد استفاده در اقدامات مجرمانه ، تارنماهای در اختیار آنان مسدود یا محتواهای مجرمانه حذف و سالم سازیشد.

رئیس پلیس فتا استان بوشهر یادآور شد: اعضای باند یادشده به مراجع ذیصلاح قضائی جهت سیر مراحل نهایی قانونی معرفی شدند.

سرهنگ قاسمی با اشاره به اینکه تولید و انتشار هرگونه محتوا در فضای مجازی باید با در نظر گرفتن قوانین جمهوری اسلامی و رعایت موازین اخلاقی باشد، تاکید کرد: پلیس فتا برابر وظایف قانونی و با احترام به مطالبات مردمی بویژه خانواده‌ها، برخورد قاطعانه و قانونی با شبکه‌های سازمان یافته و باندهای مجرمانه ناهنجاریهای اخلاقی و مروجین ابتذال در فضای مجازی را در اولویت ماموریتی خود قرار داده است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn