تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 16:04
9 بازدید
کد خبر : 348572

دریا سریع‌ترین و ارزان‌ترین راه بازرگانی است / پیشرفت ۶۰ درصدی سایت ۳۹۵ هکتاری میگو هندیجان

دریا سریع‌ترین و ارزان‌ترین راه بازرگانی است / پیشرفت ۶۰ درصدی سایت ۳۹۵ هکتاری میگو هندیجان

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار برنا از اهواز،  علی اکبر حسینی محراب در پایان نشست کمیته ساماندهی سواحل خوزستان که با حضور اعضای مربوطه در سالن جلسه های حوزه استاندار برگزار شد، اظهار کرد: از ظرفیت دریا می توان هم برای ترانزیت بیشتر کالا و هم برای تردد هموطنان به کشورهای خلیج فارس

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز،  علی اکبر حسینی محراب در پایان نشست کمیته ساماندهی سواحل خوزستان که با حضور اعضای مربوطه در سالن جلسه های حوزه استاندار برگزار شد، اظهار کرد: از ظرفیت دریا می توان هم برای ترانزیت بیشتر کالا و هم برای تردد هموطنان به کشورهای خلیج فارس استفاده کرد که این امر مستلزم مشارکت بخش خصوصی که دارای کشتی‌های مسافری و حمل بار هستند، می باشد.

او گفت: بهترین، سریع‌ترین و به صرفه‌ترین حمل و نقل کالا از طریق دریا انجام می شود و اگر این مهم در استان ما شکل بگیرد موجب ایجاد اشتغال و رشد درآمد مردم خواهد شد.

استاندار خوزستان افزود: مطالعه های ایجاد شهرهای ساحلی برای سه شهر در خوزستان در دست انجام است در کنار آن مطالعات گردشگری توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برای جانمایی برای استفاده از سواحل انجام شده است.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان بیان کرد: اگر سایت‌هایی که برای گردشگری در نظر گرفته‌اند کامل و آماده شود خوزستان می تواند در عمده ماه‌های سال پذیرای گردشگران داخلی و خارجی باشد.

او اضافه کرد: پس از اینکه این طرح در شورای برنامه‌ریزی مطرح و تصویب شود رسته‌های مشخص شده در این مطالعه در اختیار سرمایه‌گذاران برای شروع کار قرار خواهد گرفت.

استاندار خوزستان ادامه داد: موارد دیگری در جلسه مطرح شد همچون پیشنهاد سازمان بنادر برای پایانه جدید بندر امام که بعد از طرح کلیات آن مقرر شد در کمیته های تخصصی مورد بررسی بیشتر برای تصمیم‌گیری و تصویب قرار گیرد.

حسینی محراب در پایان افزود: بحث دیگری که در جلسه امروز در دستور کار بود در رابطه با طرح ۳۹۵ هکتاری میگو در هندیجان بود که شصت درصد از آن انجام شده و امسال برداشت محصول قابل توجهی از این مجموعه انجام خواهد شد که امیدواریم مسوولان شیلات چهل درصد باقیمانده از این طرح را نیز با سرعت و جدیت به اتمام برسانند.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn