تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 16:05
15 بازدید
کد خبر : 348573

کریم باقری مقابل السد روی نیمکت می‌نشیند؟

کریم باقری مقابل السد روی نیمکت می‌نشیند؟

به گزارش آفتاب نو، همان روزی که کریم باقری در محل باشگاه پرسپولیس حاضر شد و با باشگاه پرسپولیس قرارداد یک ساله امضا کرد، بخش بین الملل باشگاه پرسپولیس نامه نگاری های خود را با AFC برای صدور مجوز آسیایی مربی تازه اش آغاز کرد و دقایقی قبل طبق اعلام مدیر روابط بین الملل باشگاه

به گزارش آفتاب نو، همان روزی که کریم باقری در محل باشگاه پرسپولیس حاضر شد و با باشگاه پرسپولیس قرارداد یک ساله امضا کرد، بخش بین الملل باشگاه پرسپولیس نامه نگاری های خود را با AFC برای صدور مجوز آسیایی مربی تازه اش آغاز کرد و دقایقی قبل طبق اعلام مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس بالاخره مجوز آسیایی کریم باقری صادر شد.

در نتیجه باقری مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی حساس با السد نداشته و از هفته سوم رقابت های لیگ نخبگان و در بازی با السد به عنوان یکی از مربیان و اعضای کادرفنی پرسپولیس روی نیمکت خواهد نشست.

گفتی است به جز صادر شدن مجوز آسیایی کریم باقری،  روادید سفر به قطر نیز برای تمامی اعضای کاروان نیز صادر شد. ضمن این که باشگاه پرسپولیس قرارداد هتل محل اقامت تیم برای اسکان چند روزه اش در قطر را نیز به شکل الکترونیکی منعقد کرد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn