تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 16:17
10 بازدید
کد خبر : 348586

نحوه تأمین و پرداخت ارز مسافرتی به زائران عمره مفرده ابلاغ شد

نحوه تأمین و پرداخت ارز مسافرتی به زائران عمره مفرده ابلاغ شد

جامعه ورزشی آفتاب نو: تأمین و پرداخت ارز مسافرتی (به صورت اسکناس) یک بار در سال برای مسافران هوایی حداکثر به میزان ۵۰۰ (پانصد) یورو یا معادل آن به سایر ارزها مجازمی باشد. تبصره ۱- مدارک مورد نیاز به هنگام مراجعه به بانک و ارایه درخواست خرید ارز و گذرنامه معتبر جمهوری اسلامی ایران، بلیط

جامعه ورزشی آفتاب نو:

تأمین و پرداخت ارز مسافرتی (به صورت اسکناس) یک بار در سال برای مسافران هوایی حداکثر به میزان ۵۰۰ (پانصد) یورو یا معادل آن به سایر ارزها مجازمی باشد.

تبصره ۱- مدارک مورد نیاز به هنگام مراجعه به بانک و ارایه درخواست خرید ارز و گذرنامه معتبر جمهوری اسلامی ایران، بلیط مسافرت هوایی اعم از یکسره یا دو سره (کاغذی و یا الکترونیکی) و رسید پرداخت عوارض خروج از کشور می‌باشد. ضمنا ً الزم است مدارک مزبور به منظور نظارت بازرسان بانک در سوابق نگهداری شود.

تبصره ۲- فروش ارزمسافرتی در بستر سامانه‌های اینترنتی، منوط به احراز هویت کامل مسافر شامل استعلام از ثبت احوال، شماره حساب متقاضی و نگهداری دیجیتالی سوابق احراز هویت و به شرط پذیرش کلیه مسئولیت‌های مترتبه از سوی بانک عامل، بلامانع است.

تبصره ۳- تأمین و پرداخت ارز به مسافرین با سن قانونی کمتر از ۵ سال امکانپذیر نمی‌باشد.

تبصره ۴- تأمین و پرداخت ارز مسافرتی به ایرانیان مقیم خارج از کشور مجاز نمی‌باشد. ضمنا ً در رابطه با مصادیق ایرانیان مقیم خارج از کشور، الزم است مراتب را از وزارت امور خارجه استعلام نمایند.

تبصره ۵- در صورت امکان استفاده از سایر ابزارهای پرداخت (کارت، حواله و …)، انجام این امر مجاز می‌باشد.

تبصره ۶- تأمین و پرداخت ارز (به صورت اسکناس) به مبلغ ۵۰۰ (پانصد) یورو یا معادل آن به سایر ارزها به زائرانحج تمتع و مأمورین اعزامی از سوی سازمان حج و زیارت، مشروط بر اینکه مشخصات هر زائر در سامانه سازمان مذکورثبت و تأیید شده و قابل رؤیت توسط شعب مؤسسه اعتباری باشد، بلامانع است. ضمنا پرداخت ارز به زائران یادشده در محل شعب مؤسسه اعتباری بوده و تأمین ارز به میزان فوق محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌نماید.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn