تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 17:18
15 بازدید
کد خبر : 348628

کری خوانی سنگین اسطوره پرسپولیس برای فوق ستاره فوتبال قطر + عکس

کری خوانی سنگین اسطوره پرسپولیس برای فوق ستاره فوتبال قطر + عکس

آفتاب نو: سهراب انتظاری پیشکسوت پرسپولیس گفت : حتماً حرکتی که عفیف انجام داده با جواب دندان‌شکن بازیکنان پرسپولیس با بازی و نتیجه‌ای که مقابل تیم قطری انجام خواهند داد همراه خواهد شد و عزم و انگیزه‌های بازیکنان پرسپولیس را برای ارائه بازی خوب همراه با پیروزی همراه خواهد ساخت. سهراب انتظاری پیشکسوت پرسپولیس در

آفتاب نو:

سهراب انتظاری : جواب دندان شکنی به اکرم عفیف خواهیم داد

سهراب انتظاری پیشکسوت پرسپولیس گفت : حتماً حرکتی که عفیف انجام داده با جواب دندان‌شکن بازیکنان پرسپولیس با بازی و نتیجه‌ای که مقابل تیم قطری انجام خواهند داد همراه خواهد شد و عزم و انگیزه‌های بازیکنان پرسپولیس را برای ارائه بازی خوب همراه با پیروزی همراه خواهد ساخت.

سهراب انتظاری پیشکسوت پرسپولیس در مورد شرایط این روزهای تیم محبوبش گفت‌وگو کرده است. او در مورد اینکه پرسپولیس در آسیا نتیجه مورد انتظار را مقابل پاختاکور نگرفت عنوان کرد:

من مهم‌ترین دلیل این تفاوت را در زمین بازی‌ها و ورزشگاه می‌دانم. اگر بازی با پاختاکور در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد با حضور ۷۰-۶۰ هزار هوادار حتماً شرایط خیلی خوب و متفاوتی برای برد پرسپولیس به وجود می‌آمد که متأسفانه فعلاً از چنین شرایطی محروم است.

انتظاری در خصوص بازی مقابل السد در زمین تیم قطری نیز صحبت کرد:

السد تیم چندان قدرتمندی نیست. من بازی این تیم را مقابل استقلال دیدم و معتقدم می‌توانیم این تیم را حتی در زمین خودش شکست بدهیم و از همین بازی، بردهای خودمان در لیگ نخبگان را استارت بزنیم که این امر با توجه به بازی‌های دشوارتر بعدی ضروری و مهم محسوب می‌شود.

او در خصوص حرکت اکرم عفیف برای دیدار مقابل پرسپولیس هم گفت:

حتماً حرکتی که عفیف انجام داده با جواب دندان‌شکن بازیکنان پرسپولیس با بازی و نتیجه‌ای که مقابل تیم قطری انجام خواهند داد همراه خواهد شد و عزم و انگیزه‌های بازیکنان پرسپولیس را برای ارائه بازی خوب همراه با پیروزی همراه خواهد ساخت. حرکت عفیف توهین‌آمیز بوده و من معتقدم این به‌خاطر نفوذ قطری‌ها در ای‌اف‌سی است. در غیر این صورت بازیکن این تیم جرأت نمی‌کرد به راحتی در مورد بازی با پرسپولیس و قهرمان لیگ فوتبال ایران آن طور رجز بخواند.

انتظاری با ابراز خوشحالی از بازگشت کریم باقری به پرسپولیس گفت:

بازگشت کریم باقری به پرسپولیس اتفاق خیلی خوبی است. او فردی ازجنس فوتبال و خانواده پرسپولیس است که چهره محبوب همه هواداران و مردم ایران به حساب می‌آید. فردی که حضورش خیلی می‌تواند به پرسپولیس به لحاظ فنی و روحی روانی کمک کند و در بازی‌های پیش رو عصای دست گاریدو به شمار آید.

انتظاری در رابطه با شرایط سه مهاجم این فصل پرسپولیس هم گفت:

مهاجم خارجی جدید پرسپولیس بازیکن باکیفیتی است که هنوز نتوانسته ارزش‌های خودش را نشان دهد. این بازیکن نیاز به بازی به شکل ثابت دارد و با انجام دو بازی در ترکیب ثابت تیم قادر خواهد بود که کم کم ارزش‌هایش را به شکل کامل نمایان کند. علی علپیور هم مهاجم خوبی است که سابقه آقای گلی در فوتیال ایران را در کارنامه‌اش دارد. با وجود این علی هنوز به شرایط آرمانی‌اش نرسیده که در این صورت حتماً برای تیم بسیار مؤثرتر از شرایط فعلی ظاهر خواهد شد. همچنین در این فصل هنوز فرصت بازی چندانی برای عیسی مهیا نشده به همین دلیل باید بیشتر رقابت کند تا شرایط را برای خودش هموارتر سازد. هواداران پرسپولیس هم باید صبور باشند تا مثلث تهاجمی و سایر بازیکنان در قالب کارهای تیمی بهتر جا بیفتند و ارزش‌های خود را به شکل کامل نشان دهند.

سهراب انتظاری : جواب دندان شکنی به اکرم عفیف خواهیم داد

منبع: پارس فوتبال

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn