تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 19:22
7 بازدید
کد خبر : 348723

بیداری بزرگ رسانه‌ای در جریان مقاومت با همراهی رسانه ملی

بیداری بزرگ رسانه‌ای در جریان مقاومت با همراهی رسانه ملی

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، سردار محمدرضا نقدی، رئیس ستاد مرکزی یوم الله سیزده آبان با اشاره به وقایع اخیر در منطقه گفت: اتفاقات و وقایع یک سال اخیر در منطقه فرصت تاریخی بی‌نظیری را به وجود آورده است. این جریان، جریانِ حوادث دهه‌ها و قرن‌ها نیست، جریان هزاره‌هاست. شاید

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، سردار محمدرضا نقدی، رئیس ستاد مرکزی یوم الله سیزده آبان با اشاره به وقایع اخیر در منطقه گفت: اتفاقات و وقایع یک سال اخیر در منطقه فرصت تاریخی بی‌نظیری را به وجود آورده است. این جریان، جریانِ حوادث دهه‌ها و قرن‌ها نیست، جریان هزاره‌هاست. شاید هر هزار سال یک‌بار چنین واقعه‌ای در سطح نهضت انبیا رخ دهد که این حجم از بیداری در حد شرق تا غرب عالم را فراگیرد.

 وی افزود: وقوع این حوادث باعث شد که مردم در مبارزه با ظلم به میدان بیایند و در عمق اردوگاه دشمن حوادث عجیبی اتفاق بیافتد. در تاریخ نداشتیم که این حد از بیمارستان‌ها مورد هجوم قرار بگیرد. در جنگ‌ها، بیمارستان‌ها به اشتباه هدف قرار می‌گیرد، ولی اینکه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی هدف اصلی جنگ باشد، پدیده‌ای نادر است و رژیم صهیونیستی غیر اخلاقی و غیر انسانی عمل کردن خود را به همه جهانیان نشان می‌دهد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در سرتاسر دنیا مردم علیه ظالم بیدار شده اند و در خیابان‌ها، حرکت‌های خودجوش به راه انداخته و حرف‌های امام (رضوان‌الله علیه) را می‌زنند. از طریق رسانه باید روح جدیدی به این حرکت عظیم داد و در این حین همراه کردن نسل جوان بسیار اهمیت دارد. نسل جوان به برکت این مقاومت بی‌نظیر بیدار شده و ماهیت آمریکا و اسرائیل را بیش از پیش شناخته است.

 وی به واقعه ۱۳ آبان و راهپیمایی آن روز اشاره کرد و گفت: باید واقعیت‌های این رویداد تاریخی را برای نسل جوان روشن‌سازی کرد. ماجرای لانه جاسوسی را یک‌بار دیگر روایت و در ذهن مردم و نسل جوان تثبیت کنیم.

رئیس ستاد مرکزی یوم الله سیزدهم آبان گفت: هم‌اکنون فرصت خوبی است که زحمت دانشجویانی که با به هم چسباندن کاغذ‌های محرمانه، اسناد لانه جاسوسی را افشا کردند، پخش و به نمایش گذاشته شود. باید به مردم گفته شود که چرا باید با آمریکا مبارزه کنیم. الآن وقت جا انداختن این مطلب است که تشخیص دانشگاهی که در خط امام حرکت می‌کرده، درست بوده است.

سردار نقدی به برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای راهپیمایی ۱۳ آبان امسال اشاره کرد و گفت: در ۱۳ آبان امسال بنا داریم پرونده طرح شکایت اموال غارت‌شده شاه را طبق قرارداد الجزایر که آمریکایی‌ها باید به ایران پس می‌دادند را مطرح کنیم. در این روز از طرح شکایت اموال غصب شده ایران توسط آمریکا از مردم امضا جمع می‌کنیم. پیگیری این مسئله می‌تواند بازتاب رسانه‌ای خوبی بین نسل جوان نسبت به ماهیت آمریکا را به همراه داشته باشد.

وی پیروزی اسلام را حتمی دانست و عنوان کرد: پیروزی اسلام در عرصه راهبردی و در عرصه اساسی آن‌قدر بزرگ است که اتفاقات تلخ سه هفته گذشته خللی در آن به وجود نمی‌آورد.

سردار نقدی استفاده از فرصت‌ها را هم ارزیابی کرد و گفت: برای رسوا کردن تفکر و تمدن غربی نباید فرصت‌ها را از دست بدهیم و باید از هر جریانی برای بیداری بزرگ رسانه‌ای استفاده کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌به برنامه جدیدی که در ۱۳ آبان امسال قرار است انجام گیرد اشاره کرد و گفت: برای شهدای فاتح لانه جاسوسی سالگرد باشکوهی را برگزار خواهیم کرد و ان‌شاءالله از آخرین شب جمعه منتهی به ۱۳ آبان، یادواره فاتحان شهید آغازشده و در سال‌های بعدی نیز در دانشگاه محل تحصیل این شهدا و همچنین در محل زادگاهشان توسط بسیج دانشجویی یادواره فاتحان شهید انجام می‌گیرد.

وی به نقش رسانه ملی پرداخته و گفت: ان شاءلله رسانه بهترین روایت کننده این مراسم و یادبود‌ها باشد و به نحو شایسته به آن بپردازد. وی به برنامه‌های روز مبارزه با استکبار جهانی در مدارس اشاره کرد و افزود: از اول آبان در مدارس سراسر کشور برنامه‌های هدفمند و قوی ضد استکباری و روشنگری انجام می‌شود، برنامه‌هایی که خود دانش آموزان به صورت خودجوش انجام می‌دهند.

سردار نقدی به برنامه‌های جانبی این روز نیز اشاره کرد و گفت: در مدارس و بدنه دانش‌آموزی نیز قرار است با برپایی نمایشگاه‌ها، تئاتر، سرود و کار‌های فرهنگی دیگر نسل جوان را با اهداف انقلاب آشنا کنیم.

شورای فرهنگی رسانه ملی که تاکنون ۱۳۰ نشست اندیشه‌ورزی را با دعوت از چهره‌های دانشگاهی، حوزوی و صاحب‌منصبان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی از سر گذرانده است باهدف هم‌افزایی و تبیین راهبرد‌های فرهنگی رسانه ملی در دوره تحول دوشنبه‌های هر هفته با حضور مدیران و برنامه‌سازان سازمان صداوسیما تشکیل می‌شود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn