تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 19:24
9 بازدید
کد خبر : 348724

عبور حباب سکه از مرز ۱۰ میلیون

عبور حباب سکه از مرز ۱۰ میلیون

به گزارش نبض بازار، نمودار ساعتی طلای جهانی نشان می‌دهد قیمت انس طلای جهانی بعد از دو هفته کاهش با رسیدن به ناحیه حمایتی کوتاه مدتی ۲۶۰۰ دلاری با رشد حدود ۵۷ دلاری مواجه شده است و در هفته گذشته نزدیک به دو درصد افزایش را تجربه کرده است. قیمت سکه امامی دوشنبه ۲۳ مهر برای

به گزارش نبض بازار، نمودار ساعتی طلای جهانی نشان می‌دهد قیمت انس طلای جهانی بعد از دو هفته کاهش با رسیدن به ناحیه حمایتی کوتاه مدتی ۲۶۰۰ دلاری با رشد حدود ۵۷ دلاری مواجه شده است و در هفته گذشته نزدیک به دو درصد افزایش را تجربه کرده است.

قیمت سکه امامی دوشنبه ۲۳ مهر برای اولین‌بار از مرز ۵۰ میلیون عبور کرد.

سکه امامی امروز نزدیک ۶۰۰ هزار تومان گران شد و همزمان حجم حباب قیمت سکه امامی با افزایش تقریبا ۴۰۰ هزار تومانی، برای نخستین مرتبه به بیش از ۱۰ میلیون تومان رسید. سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم که حباب کمتری از بقیه سکه‌ها دارد، همپای سکه امامی روی قله جدیدی ایستاد و موفق به عبور از محدوده ۴۴ میلیون شد. بیشترین حباب سکه را فعلا برای ربع‌سکه بهار آزادی هستیم و می‌توانیم چیزی نزدیک نیمی از قیمت ربع‌سکه را حباب بدانیم.  

حباب سکه امامی؛ ۱۰ میلیون و ۴۱۴ هزار تومان

قیمت سکه امامی دوشنبه ۲۳ مهر حوالی بعدظهر به‌طور متوسط ۵۰ میلیون و ۲۶۵ هزار تومان به‌ثبت رسید. سکه امامی در ساعاتی از معاملات روز دوشنبه تا ۵۰ میلیون و ۳۳۰ هزار معامله شد و کف قیمت سکه امامی ۵۰ میلیون و ۱۲۵ هزار تومان تثبیت شد.  

بیشتر بخوانید

حباب قیمت سکه امامی نیز با رشد ۴۲۰ هزار تومانی برای دومین بار در هفته جاری از مرز ۱۰ میلیون عبور کرد و ایندفعه با رسیدن به ۱۰ میلیون و ۴۱۴ هزار تومان در بالاترین سطح تاریخی قرار گرفت. با این اوصاف تقریبا یک‌پنجم قیمت سکه امامی را حباب می‌دانیم.

حباب قیمت سکه تمام‌بهار طرح قدیم؛ چهار میلیون و ۵۲۹ هزار تومان

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم از سکه امامی کمتر است و روز دوشنبه ۲۳ مهر هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم معادل ۴۴ میلیون و ۳۰۵ هزار تومان فروخته شد.  

سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم امروز نزدیک ۷۰۰ هزار تومان گران شد و همزمان با سکه امامی روی بالاترین قله تاریخی ایستاد. آنطرف، اما حجم حباب سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم به چهار میلیون و ۵۲۹ هزار تومان تبدیل شد که معادل تقریبا ۱۰ درصد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم است.  

حباب قیمت سکه نیم‌بهار آزادی؛ هفت میلیون و ۲۵۷ هزار تومان

سکه نیم‌بهار آزادی فروردین امسال ارقام بالای ۲۸ میلیون را به‌چشم دید و از آن به بعد حتی تا ۲۲ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان پایین رفت.  

حباب قیمت ربع بهار آزادی تقریبا نیمی از ارزش این سکه را شامل می‌شود؛ بیشتر از سایر سکه‌ها 

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی با این حال در هفته‌های اخیر همپای طلا و سایر سکه‌ها روی دور صعودی افتاده و دوشنبه ۲۳ مهر به‌شکل تکفروشی معادل ۲۷ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان عرضه شد. با این حال هفت میلیون و ۲۵۷ هزار تومان از قیمت سکه نیم‌بهار آزادی را حباب تشکیل می‌دهد و می‌توانیم یک‌چهارم قیمت سکه نیم‌بهار را حباب بدانیم.  

حباب نیم‌سکه بهار آزادی درحالی الان کمی بیش از هفت میلیون تومان است که اواسط فروردین و همزمان با عبور قیمت نیم‌سکه از مرز ۲۸ میلیون، حباب نیم‌سکه بیش از ۱۰ میلیون تومان اعلام می‌شد.

حباب قیمت ربع‌سکه بهار آزادی؛ هفت میلیون و ۸۷۵ هزار تومان

حباب قیمت ربع‌سکه بهار آزادی از سایر سکه‌ها بیشتر است. هر قطعه ربع‌سکه بهار آزادی دوشنبه ۲۳ مهر به‌شکل تکفروشی ۱۷ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان به‌فروش رسید، اما هفت میلیون و ۸۷۵ هزار تومان از قیمت ربع‌سکه بهار آزادی، حباب است.  

حباب سکه ربع‌بهار آزادی با این اوصاف حول‌وحوش نیمی از قیمت ربع‌سکه است.  

ربع‌سکه بهار آزادی تا قله تاریخی خودش یعنی محدوده ۱۸ میلیون و ۴۰ هزار تومان هنوز فاصله دارد و بدنیست بدانید اواسط فرورین امسال بیش از ۱۰ میلیون تومان از قیمت ربع‌سکه را حباب می‌دانستیم.  

حباب قیمت سکه گرمی؛ سه میلیون و ۲۱۶ هزار تومان

حباب قیمت سکه گرمی قریب ۴۰ درصد از قیمت این سکه است. هر قطعه سکه گرمی دوشنبه ۲۳ مهر معادل هشت میلیون و ۱۲۰ هزار تومان تحویل خریداران شد و کارشناسان بازار طلا سهم حباب قیمت سکه گرمی را سه میلیون و ۲۱۶ هزار تومان می‌دانستند.  

قیمت سکه گرمی مثل نیم‌سکه و ربع‌سکه، فروردین امسال ارقام بیشتری را تجربه کرده و اواسط فروردین امسال تا هشت میلیون و ۴۲۰ هزار تومان جلو رفته است. همان موقع بیش از چهار میلیون تومان از قیمت سکه گرمی حباب بود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn