تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 5:20
9 بازدید
کد خبر : 349141

افسانه “هادی چوپان” همچنان پابرجاست/ گرگ پارسی در ۳۷ سالگی هم سیری‌ناپذیر است

افسانه “هادی چوپان” همچنان پابرجاست/ گرگ پارسی در ۳۷ سالگی هم سیری‌ناپذیر است

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در رقابت‌های فینال فیتنس و بدنسازی مستر المپیا ۲۰۲۴ که صبح یکشنبه ۲۲ مهر در لاس وگاس برگزار شد، هادی چوپان، ورزشکار پر افتخار کشورمان، بار دیگر توانست به عنوان نایب قهرمانی این مسابقات دست یابد. گرگ پارسی با کسب این عنوان ارزشمند، جایزه ۲۵۰

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در رقابت‌های فینال فیتنس و بدنسازی مستر المپیا ۲۰۲۴ که صبح یکشنبه ۲۲ مهر در لاس وگاس برگزار شد، هادی چوپان، ورزشکار پر افتخار کشورمان، بار دیگر توانست به عنوان نایب قهرمانی این مسابقات دست یابد. گرگ پارسی با کسب این عنوان ارزشمند، جایزه ۲۵۰ هزار دلاری را از آن خود کرد.

این دومین سال متوالی است که هادی چوپان بر روی سکوی نایب قهرمانی مستر المپیا می‌ایستد. او که در سال ۲۰۲۲ قهرمان این مسابقات شده بود، با وجود رقابت فشرده با حریفان قدرتمند، همچنان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شود.

سامسون داودا، ورزشکار نیجریه-بریتانیایی، با کسب عنوان قهرمانی مستر المپیا ۲۰۲۴، جایزه ۶۰۰ هزار دلاری این مسابقات را از آن خود کرد. پس از اعلام نتایج، هادی چوپان با روحیه‌ای ورزشی، قهرمانی سامسون را تبریک گفت و این نشان از بزرگ‌منشی و شخصیت والای این ورزشکار ایرانی دارد.

رقابت بین هادی چوپان و سامسون داودا در سال‌های اخیر به یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های رشته بدنسازی تبدیل شده است. این دو ورزشکار با توانایی‌های فیزیکی و ذهنی بالا، همواره رقبای سرسختی برای یکدیگر بوده‌اند. انتظار می‌رود این رقابت تنگاتنگ در سال‌های آینده نیز ادامه یابد و شاهد رقابت‌های بسیار نزدیک و هیجان‌انگیزی بین این دو ورزشکار باشیم.

پس از اعلام نتایج، موجی از حمایت و تشویق هواداران ایرانی و جهانی از هادی چوپان به راه افتاد. بسیاری از مردم از او خواستند تا به تلاش خود ادامه دهد و برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات آینده مبارزه کند. هادی چوپان نیز در صفحه شخصی خود ضمن قدردانی از حمایت‌ها گفت که این نایب قهرمانی را جبران می‌کند.

هادی چوپان با لقب “گرگ پارسی” شناخته می‌شود و این لقب به خوبی نشان‌دهنده روحیه جنگندگی و پایداری اوست. او در طول دوران حرفه‌ای خود بار‌ها ثابت کرده است که تسلیم هیچ مانعی نمی‌شود و همیشه برای رسیدن به اهداف خود تلاش می‌کند.

با توجه به این روحیه، می‌توان انتظار داشت که هادی چوپان در آینده نیز به موفقیت‌های بیشتری دست یابد. شاید ۳۷ سالگی برای خیلی‌ها سن بازنشستگی باشد اما گویا این موضوع برای چوپان هیچ معنایی ندارد و او می‌خواهد یک قهرمانی دیگر در مسترالمپیا کسب کند.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn