تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 9:02
11 بازدید
کد خبر : 349283

فوت یک خانم جوان در تصادف در بزرگراه چمران

فوت یک خانم جوان در تصادف در بزرگراه چمران

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش  خبرگزاری برنا،جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد:  ساعت ۴:۵۸ دقیقه صبح امروز حادثه تصادفی در مسیر جنوب به شمال بزرگراه چمران، بعد از خیابان ملاصدرا اعلام شد و بلافاصله دو ایستگاه اتش نشانی به محل اعزام شد که در کمتر از ۳ درقیقه به محل حادثه

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش  خبرگزاری برنا،جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد:  ساعت ۴:۵۸ دقیقه صبح امروز حادثه تصادفی در مسیر جنوب به شمال بزرگراه چمران، بعد از خیابان ملاصدرا اعلام شد و بلافاصله دو ایستگاه اتش نشانی به محل اعزام شد که در کمتر از ۳ درقیقه به محل حادثه رسیدند.  

وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پرشیا به دلایل نامشخصی با گاردریل میانی که  تفکیک کننده مسیر تردد خودرو‌ها و مسیر بی‌آرتی است، برخورد کرده بود. در خودروی مذکور، یک خانم جوان حدوداً ۳۰ ساله حضور داشت که متاسفانه به نظر می‌رسید کمربند ایمنی نبسته بود. بخشی از بدن وی از پنجره خودرو خارج و بخشی دیگر در داخل خودرو قرار داشت.

ملکی عنوان کرد: آتش‌نشانان در این شرایط عملیات رهاسازی را آغاز کردند و این خانم را از خودرو خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند، اما متاسفانه این خانم جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران بیان کرد: پس از اتمام عملیات، محل حادثه برای بررسی علت وقوع به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد و عملیات آتش‌نشانی در ساعت ۵:۴۷ به پایان رسید.

وی خاطرنشان کرد: از تمامی رانندگان تقاضا می‌شود که در هر شرایطی، حتماً از کمربند ایمنی استفاده کنند، چرا که این اقدام می‌تواند در هنگام بروز سوانح و حوادث، به شکل قابل توجهی از آسیب‌های شدید جلوگیری کند.

 انتهای پیام/ 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn