تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 11:23
20 بازدید
کد خبر : 349404

مدیرعامل لیگ برتری محروم شد! | اخبار ورزشی

مدیرعامل لیگ برتری محروم شد! | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، استقلال خوزستان روز چهاردهم مهرماه در دیداری جنجالی در ورزشگاه غدیر اهواز با نتیجه یک بر صفر مقابل سپاهان شکست خورد که اتفاقات داوری این بازی با جنجال همراه بود و حالا محرومیت مدیرعامل آبی‌ها را به دنبال داشته است. کیوان بابادی، مدیرعامل باشگاه استقلال

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، استقلال خوزستان روز چهاردهم مهرماه در دیداری جنجالی در ورزشگاه غدیر اهواز با نتیجه یک بر صفر مقابل سپاهان شکست خورد که اتفاقات داوری این بازی با جنجال همراه بود و حالا محرومیت مدیرعامل آبی‌ها را به دنبال داشته است.

کیوان بابادی، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان به دلیل رفتار غیرورزشی و نقض اصول کلی رفتار و مستند به ماده ۵۱، ۶۴ و ۱۱۷ آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، با جریمه نقدی ۲۰ میلیون تومانی و یک جلسه محرومیت از حضور در مسابقات رسمی مواجه شده که قطعی و قابل اجرا است.

علی دشتی، مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان هم مثل بابادی به علت رفتار غیرورزشی و نقض اصول کلی رفتار و بنابر ماده ۸۹ انضباطی، با جریمه مشابه ۲۰ میلیون تومانی و یک جلسه محرومیت قطعی مواجه شده است.

همچنین باشگاه استقلال خوزستان هم به علت فحاشی تماشاگران منتسب به داور مسابقه، نقض اصول کلی رفتار، نبود پزشک و تاخیر در آمبولانس با جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی مواجه شده که قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn