تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 12:18
12 بازدید
کد خبر : 349454

مجیدی: چمن ورزشگاه تختی زیر کشت نرفته است

مجیدی: چمن ورزشگاه تختی زیر کشت نرفته است

جامعه ورزشی آفتاب نو: مدیر ورزشگاه تختی با اشاره به ترمیم و بازسازی دوباره زمین چمن اصلی این مجموعه گفت: به دلیل یکسری ضعف‌ها و ایرادهایی که چمن ورزشگاه تختی داشت تا زمانی که سازمان لیگ مجوز بدهد میزبان رقابت‌های لیگ برتر نخواهد بود. محمدرضا مجیدی در گفت‌وگو با درباره انتقادهایی که بعد از بازی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

مدیر ورزشگاه تختی با اشاره به ترمیم و بازسازی دوباره زمین چمن اصلی این مجموعه گفت: به دلیل یکسری ضعف‌ها و ایرادهایی که چمن ورزشگاه تختی داشت تا زمانی که سازمان لیگ مجوز بدهد میزبان رقابت‌های لیگ برتر نخواهد بود.

محمدرضا مجیدی در گفت‌وگو با درباره انتقادهایی که بعد از بازی پرسپولیس با چادرملو از چمن ورزشگاه تختی شده بود، اظهار کرد: بعد از این بازی متوجه شدیم زمین چمن تختی یکسری نقاط ضعف و ایرادهایی دارد که باید برطرف شود. بنابراین برای احیای دوباره و رفع مشکلات با تصمیم سازمان لیگ فعلا هیچ رقابتی در تختی برگزار نمی‌شود تا ضعف‌ها و ایرادات زمین چمن برطرف شود. ورزشگاه تختی تقریبا دو – سه روز است که دوباره توسط پیمانکار در دست ترمیم و بازسازی است تا به شرایط مطلوب و ایده‌آل برسد.

مدیر ورزشگاه تختی در پاسخ به این پرسش که مجموعه زیر نظرش دوباره چه زمانی آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر خواهد بود، خاطرنشان کرد: در این زمینه سازمان لیگ تصمیم‌گیرنده است نه ما. هر زمان سازمان لیگ مجوز برگزاری رقابت‌های لیگ برتر را در تختی صادر کند آماده‌ایم دوباره رقابت‌های لیگ برتر را در تختی برگزار کنیم.

مجیدی درباره اینکه گفته می‌شود زمین چمن تختی دوباره زیر کشت رفته است و امکان دارد تا یک ماه رقابت‌های لیگ برتر در آن برگزار نشود، تصریح کرد: زمین چمن زیر کشت نرفته است بلکه نیاز به یکسری اصلاحات و ترمیم داشت که در حال رفع مشکلاتش هستیم.

او همچنین درباره انتقادها از بلندی چمن ورزشگاه تختی هم عنوان کرد: اندازه چمن بستگی به نظر کارشناسان سازمان لیگ دارد و در این زمینه دخالتی نمی‌کنیم. به هر صورت هفت سال بود که در تختی هیچ رقابتی برگزار نمی‌شد و چنین ایرادها و ضعف‌هایی بعد از کشت، طبیعی است. انصافا اداره کل ورزش و جوانان استان تهران زحمات زیادی را برای آماده‌سازی زمین چمن تختی متقبل شد و با تلاش شبانه‌روزی توانست زمین چمن تختی را برای برگزاری مسابقات آماده کند.

مجیدی در پایان گفت: ما از هر انتقاد و نظر کارشناسی استقبال می‌کنیم تا اگر ضعف یا ایرادی به زمین چمن وارد باشد به سرعت اصلاح و برطرف کنیم.

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn