تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 12:40
15 بازدید
کد خبر : 349475

ورمزیار: رئیس جمهور و وزیر ورزش به وضعیت استقلال ورود کنند

ورمزیار: رئیس جمهور و وزیر ورزش به وضعیت استقلال ورود کنند

جامعه ورزشی آفتاب نو: صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عدم انتخاب سرمربی خارجی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: در چند ماه اخیر بارها در مورد وضعیت باشگاه استقلال صحبت کردیم، اما ظاهرا گوشِ شنوایی وجود ندارد. شرایط استقلال خیلی سخت می‌گذرد. با برخی از دوستان صحبت کردم و به آنها

جامعه ورزشی آفتاب نو:

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عدم انتخاب سرمربی خارجی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: در چند ماه اخیر بارها در مورد وضعیت باشگاه استقلال صحبت کردیم، اما ظاهرا گوشِ شنوایی وجود ندارد. شرایط استقلال خیلی سخت می‌گذرد. با برخی از دوستان صحبت کردم و به آنها گفتم وضعیت باشگاه را درست کنید و شجاعانه تصمیم بگیرید، اما عزم راسخی برای این کار وجود ندارد.

وی افزود: از احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان و حتی دکتر پزشکیان رئیس جمهور می‌خواهم به وضعیت استقلال ورود کنند. قشر عظیمی از جامعه طرفدار استقلال هستند و با برد و باخت این تیم زندگی می‌کنند. نباید اجازه بدهند مردم ناراحت باشند. کار سختی نیست که به وضعیت باشگاه استقلال سر و سامان دهند. استقلال جمعه در لیگ برتر با ذوب‌آهن اصفهان و سپس با النصر عربستان در لیگ نخبگان آسیا بازی دارد و هنوز تکلیف سرمربی تیم مشخص نشده است. هواداران استقلال چقدر باید این وضعیت را تحمل کنند؟

بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال راجع به گزینه‌های مطرح شده برای هدایت آبی‌پوشان گفت: وقتی گزینه‌ها معرفی می‌شوند، رزومه‌شان مشخص شده و می‌توانند براساس آن تصمیم‌گیری کنند. باشگاه استقلال باید هر چه زودتر تصمیم‌گیری کند، چرا که زمان خیلی زود از دست می‌رود.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn