تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 13:09
8 بازدید
کد خبر : 349503

سقوط مرگبار جوان همدانی از داربست

سقوط مرگبار جوان همدانی از داربست

بازدید:۸۹ صد آنلاین | مدیرکل پزشک قانونی استان گفت: جوان همدانی که در حال نصب داربست فلزی بود بر اثر برهم خوردن تعادل و سقوط جان خود را از دست داد. به گزارش صد آنلاین،  مدیرکل پزشک قانونی استان گفت: جوان همدانی که در حال نصب داربست فلزی بود بر اثر برهم خوردن تعادل و سقوط جان

سقوط مرگبار جوان همدانی از داربست

بازدید:۸۹

صد آنلاین | مدیرکل پزشک قانونی استان گفت: جوان همدانی که در حال نصب داربست فلزی بود بر اثر برهم خوردن تعادل و سقوط جان خود را از دست داد.

به گزارش صد آنلاین،  مدیرکل پزشک قانونی استان گفت: جوان همدانی که در حال نصب داربست فلزی بود بر اثر برهم خوردن تعادل و سقوط جان خود را از دست داد.

 

 

 

 

محمد مالمیر اظهار کرد: این جوان ۳۲ ساله در بلوار کولاب شهر همدان حین نصب داربست فلزی از طبقه سوم ساختمان سقوط کرد.  وی با بیان اینکه با وجود انتقال مصدوم به مرکز درمانی در شهر همدان اما به علت شدت جرأحت وارده و ضربه به نواحی حیاتی بدن، این جوان جان خود را از دست داد، افزود: آمار سقوط از ارتفاع در سال ۱۴۰۱، ۷۶ نفر، سال گذشته ۷۸ نفر و پنج ماهه سال‌جاری ۲۴ نفر بوده است.

 

 

 

 

به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی استان همدان مالمیر با بیان اینکه شش ماهه امسال ۱۹ نفر بر اثر حوادث کار جان باختند، گفت: ریزش آوار، سقوط از بلندی، اصابت جسم سخت، سوختگی و کمبود اکسیژن از مهمترین عوامل حوادث کار به شمار می‌رود. وی با اشاره به اینکه همچنین ۶۳ نفر پارسال و ۳۹ نفر سال ۱۴۰۱ بر اثر حوادث کار جان خود را از دست دادند، تصریح کرد: برخی افراد پیش از بروز سانحه به علت بیماری از جمله سکته قلبی جان باخته سپس دچار سانحه می‌شوند که در معاینات پزشکی این موضوع رصد و مشخص می‌شود. 

 

 

حادثه ۲۴

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn