تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 13:13
15 بازدید
کد خبر : 349508

درخواست یک استقلالی از پزشکیان برای حل مشکلات این تیم

درخواست یک استقلالی از پزشکیان برای حل مشکلات این تیم

تیم فوتبال استقلال پس از جدایی جواد نکونام هنوز نتوانسته گزینه جانشینی او را پیدا کند و این تیم همچنان زیر نظر سهراب بختیاری زاده تمرین می کند. صادق ورمزیار پیشکسوت این تیم در گفتگویی با خبرگزاری تسنیم درباره شرایط این تیم صحبت هایی انجام داد که می خوانید: در چند ماه اخیر بارها در

تیم فوتبال استقلال پس از جدایی جواد نکونام هنوز نتوانسته گزینه جانشینی او را پیدا کند و این تیم همچنان زیر نظر سهراب بختیاری زاده تمرین می کند. صادق ورمزیار پیشکسوت این تیم در گفتگویی با خبرگزاری تسنیم درباره شرایط این تیم صحبت هایی انجام داد که می خوانید:

  • در چند ماه اخیر بارها در مورد وضعیت باشگاه استقلال صحبت کردیم، اما ظاهرا گوشِ شنوایی وجود ندارد. شرایط استقلال خیلی سخت می‌گذرد. با برخی از دوستان صحبت کردم و به آنها گفتم وضعیت باشگاه را درست کنید و شجاعانه تصمیم بگیرید، اما عزم راسخی برای این کار وجود ندارد.
  • از احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان و حتی دکتر پزشکیان رئیس جمهور می‌خواهم به وضعیت استقلال ورود کنند. قشر عظیمی از جامعه طرفدار استقلال هستند و با برد و باخت این تیم زندگی می‌کنند. نباید اجازه بدهند مردم ناراحت باشند. کار سختی نیست که به وضعیت باشگاه استقلال سر و سامان دهند.
  • استقلال جمعه در لیگ برتر با ذوب‌آهن اصفهان و سپس با النصر عربستان در لیگ نخبگان آسیا بازی دارد و هنوز تکلیف سرمربی تیم مشخص نشده است. هواداران استقلال چقدر باید این وضعیت را تحمل کنند؟
  • وقتی گزینه‌ها معرفی می‌شوند، رزومه‌شان مشخص شده و می‌توانند براساس آن تصمیم‌گیری کنند. باشگاه استقلال باید هر چه زودتر تصمیم‌گیری کند، چرا که زمان خیلی زود از دست می‌رود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn