تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 13:15
13 بازدید
کد خبر : 349509

طاهری: باختی در لیگ برتر نداشتم و در چرخه ۲۰۲۵ کشتی می‌گیرم

طاهری: باختی در لیگ برتر نداشتم و در چرخه ۲۰۲۵ کشتی می‌گیرم

مدعی سنگین وزن کشتی آزاد کشورمان تأکید کرد بعد از رقابت‌های لیگ، با انگیزه در چرخه انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۵ شرکت می‌کند. به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ امین طاهری که در عضویت تیم صنایع غذایی معینی‌پور است، در گفت‌وگویی درباره پشت سر گذاشتن دور رفت لیگ برتر با کسب سه

مدعی سنگین وزن کشتی آزاد کشورمان تأکید کرد بعد از رقابت‌های لیگ، با انگیزه در چرخه انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۵ شرکت می‌کند.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ امین طاهری که در عضویت تیم صنایع غذایی معینی‌پور است، در گفت‌وگویی درباره پشت سر گذاشتن دور رفت لیگ برتر با کسب سه برد اظهار داشت: سه هفته خوب را پشت سر گذاشتم. کشتی‌گیر مقاومت، چراغی و بوداغی را از پانلا و بانک شهر بردم. من قبلاً در لیگ دسته یک، حدود دو ماه قبل به سجاد بوداغی باختم. آن موقع تازه تمرین کشتی را بعد از پنج ماه شروع کرده بودم و بدنم خشک بود. می‌دانستم که آماده نیستم، اما با تنها یک جلسه تمرینی روی تشک رفتم و به نوعی رفاقتی کشتی گرفتم. آنجا ۵ بر یک باختم و می‌دانستم که می‌بازم، اما باید کشتی می‌گرفتم. این بار بوداغی در ترکیب بانک شهر بود که توانستم او را راحت ببرم.

وی درباره شانس صعود تیم معینی‌پور به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور، تأکید کرد: شرایط‌مان خوب است و به امید خدا حتماً صعود می‌کنیم. هم از حاج علی معینی‌پور مدیر تیم و هم از علیرضا رضایی تشکر می‌کنم که همه شرایط را برای بچه‌ها فراهم کردند. ما تیم خوب و یکدستی داریم و احتمالاً آقای معینی‌پور سال‎‌های آینده هم تیم‌داری خواهد کرد. خوب است انسان‌های شریف و کارآمدی مثل معینی‌پور در لیگ کشتی حضور مداوم داشته باشند.

طاهری با اشاره به عملکردش در رقابت‌های لیگ برتر ادامه داد: از سال گذشته تا الان در لیگ برتر نباختم. پنج کشتی در سال گذشته و سه کشتی امسال گرفتم که همه را بردم.

این کشتی‌گیر تهرانی با تأکید بر اینکه در سال ۲۰۲۵ قصد حضور در چرخه انتخابی تیم ملی را دارد، گفت: به امید خدا در مسابقات قهرمان کشوری کشتی خواهم گرفت و انگیزه خوبی دارم. خیلی هم به حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۵ زاگرب امیدوارم، چون تجربه کافی را دارم و امیدوارم که سال خوبی در پیش داشته باشم.

امین طاهری در پاسخ به این پرسش که آیا سهمیه شرکت در مسابقات کشوری به او تعلق خواهد گرفت و یا اینکه باید در رقابت‌های انتخابی استان کشتی بگیرد، تأکید کرد: ۱۲ سال هست که نماینده کشتی تهران در سنگین وزن هستم. نمی‌دانم سهمیه دارم یا نه، اما احتمالاً سهمیه بدهند. اگر هم ندادند، مشکلی نیست، در انتخابی استان کشتی می‌گیرم.

منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn