تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 14:32
8 بازدید
کد خبر : 349579

رقابتی سخت داریم اما دنبال سهمیه آسیا هستیم

رقابتی سخت داریم اما دنبال سهمیه آسیا هستیم

به گزارش روزپلاس، مهدی تیکدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد گل‌گهر در دیدارهای اخیر و کسب ۹ امتیاز از شش بازی گذشته گفت: ما از ۱۸ امتیاز ممکن نصف امتیازها را گرفتیم، ولی واقعیت این است که باید در بازی با هوادار و مس رفسنجان، امتیازهای کامل را می‌گرفتیم که اگر

تیکدری: رقابتی سخت داریم اما دنبال سهمیه آسیا هستیم

به گزارش روزپلاس، مهدی تیکدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد گل‌گهر در دیدارهای اخیر و کسب ۹ امتیاز از شش بازی گذشته گفت: ما از ۱۸ امتیاز ممکن نصف امتیازها را گرفتیم، ولی واقعیت این است که باید در بازی با هوادار و مس رفسنجان، امتیازهای کامل را می‌گرفتیم که اگر این اتفاق رخ می‌داد الان ۱۴ امتیاز داشتیم و با پرسپولیس، ملوان و فولاد هم‌امتیاز می‌شدیم. از لحاظ امتیازی حق‌مان این بود که بیشتر امتیاز بگیریم، ولی در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ما فقط یک گل دریافت کردیم که آنهم از روی نقطه پنالتی بوده است، ولی در شش بازی فقط سه گل زدیم که باید این آمار را بهتر کنیم. همان قدر که گل نخوردن اهمیت دارد، گل زدن هم مهم است و اگر می‌خواهیم بازی‌ها را ببریم باید گل بزنیم. به‌عنوان مثال اگر چهار تساوی به دست بیاوریم چهار امتیاز می‌گیریم، ولی اگر از همین تعداد بازی دو برد و دو باخت داشته باشیم، شش امتیاز می‌گیریم. ما تیم خیلی خوبی داریم و در چند بازی هم با مصدومیت بازیکنان در فاز تهاجمی مواجه شدیم که همین موضوع کارمان را سخت‌تر کرد.

مدافع تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در پاسخ به این پرسش که دنبال رسیدن به چه جایگاهی در جدول رده‌بندی لیگ برتر است، خاطرنشان کرد: رقابت با تیم‌هایی که زیاد هزینه کرده‌اند، سخت است ولی ما هم تیم خوبی داریم. ما بازیکنان باکیفیتی داریم و مهدی تارتار و همکارانش هم یک کادر باتجربه و کاربلد هستند. هدف ما این است که امسال سهمیه آسیا بگیریم و باید تلاش کنیم و نتایج خوبی را به دست بیاوریم. ما باید حرف‌های‌مان را در زمین مسابقه بزنیم و ثابت کنیم که تیم خوب و باکیفیتی هستیم.

منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn