تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 14:47
8 بازدید
کد خبر : 349589

وضعیت مبهم این شاه ماهی برای بازی با استقلال

وضعیت مبهم این شاه ماهی برای بازی با استقلال

جامعه ورزشی آفتاب نو: روزنو : مرتضی تبریزی وینگر باتجربه ذوب آهن بازی هفته هفتم مقابل آلومینیوم اراک را به دلیل مصدومیت از دست داد و حضور مقابل دیگر تیم سابقش هم وضعیت مشخصی ندارد و تمریناتش را برای رسیدن به فرم مسابقه دنبال می‌کند. تبریزی هنوز در لیگ بیست و چهارم نتوانسته از ابتدا

جامعه ورزشی آفتاب نو:

روزنو :

وضعیت مبهم تبریزی برای بازی با استقلال

مرتضی تبریزی وینگر باتجربه ذوب آهن بازی هفته هفتم مقابل آلومینیوم اراک را به دلیل مصدومیت از دست داد و حضور مقابل دیگر تیم سابقش هم وضعیت مشخصی ندارد و تمریناتش را برای رسیدن به فرم مسابقه دنبال می‌کند.

تبریزی هنوز در لیگ بیست و چهارم نتوانسته از ابتدا در ترکیب ذوب آهن قرار بگیرد و مقابل هوادار، تراکتور و فولاد به عنوان بازیکن جانشین به زمین آمد و هنوز موفق نشده پس از بازگشت به جمع گاندوها برای این تیم گلزنی کند.

در آخرین تمرین تیم ذوب آهن در حالی که با باندهای مخصوص زانوی خود را تحت مراقبت قرار داده بود تمرین سبکی را پشت سرگذاشت و امیدوار است که در روزهای آینده با بهتر شدن شرایطش، مقابل تیم سابق خود استقلال به میدان برود.

اعضای تیم پزشکی ذوب آهن شرایط مرتضی تبریزی و امید لطفی را زیر نظر دارند تا این دو بازیکن را به دیدار روز جمعه برسانند، تبریزی انگیزه زیادی دارد تا در این دیدار فرصت حضور پیدا کند و مقابل آبی‌ها به میدان برود، او فصل گذشته در هفته هشتم مقابل استقلال بازی کرد اما در بازی برگشت به دلیل مصدومیت غایب بود.

+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn