تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 15:02
17 بازدید
کد خبر : 349605

دستگیری قاتل قبل از خروج از کشور

دستگیری قاتل قبل از خروج از کشور

به گزارش جام جم آنلاین،سرهنگ اسکینی در مورد قتل پنج مهر در شهر مأمونیه و دستگیری قاتلین در شهر مرزی شمال غرب کشور گفت: به دنبال حادثه تلخ قتل که در تاریخ پنجم مهرماه در شهر مامونیه رخ داد قریب ۱۵ روز قاتلین تحت تعقیب قرار داشتند. او افزود: با اقدامات فنی انجام شده در

دستگیری قاتل قبل از خروج از کشور

به گزارش جام جم آنلاین،سرهنگ اسکینی در مورد قتل پنج مهر در شهر مأمونیه و دستگیری قاتلین در شهر مرزی شمال غرب کشور گفت: به دنبال حادثه تلخ قتل که در تاریخ پنجم مهرماه در شهر مامونیه رخ داد قریب ۱۵ روز قاتلین تحت تعقیب قرار داشتند.

او افزود: با اقدامات فنی انجام شده در تاریخ ۲۰ مهرماه مشخص شد که قاتل اصلی با توجه به خلع تعطیلات پایان هفته قصد خروج از مرز را دارد که با حمایت قضایی بازپرس پرونده گروهی از مأمورین با هماهنگی شهرستان مقصد که یکی از شهرستان‌های شمال غرب کشور بود، به شهرستان‌های مرزی اعزام شدند.

طبق هماهنگی با پلیس آگاهی و فرماندهی مرزبانی منطقه و بعد از شناسایی محل تردد قاتل توانستیم قاتل را دستگیر کنیم ادامه داد: بعد از سیر تشریفات قضایی این شخص به شهرستان منتقل شد و نفر دوم قتل بعد از دستگیری مجرم اصلی چاره‌ای جز تسلیم نداشت و خود را تسلیم مأموران انتظامی شهرستان کرد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn