تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 15:53
10 بازدید
کد خبر : 349650

حضور مداوم استعداد‌ها در کشور با ایفای نقش جدی‌تر فعالان علوم انسانی

حضور مداوم استعداد‌ها در کشور با ایفای نقش جدی‌تر فعالان علوم انسانی

یک مقام مسئول در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد؛ رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: ایفای نقش جدی‌تر فعالان حوزه علوم انسانی حتما منجر به توجه بیشتر و جریان مداوم حضور استعداد‌ها در کشور می‌شود. حجت الاسلام مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری

یک مقام مسئول در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد؛

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: ایفای نقش جدی‌تر فعالان حوزه علوم انسانی حتما منجر به توجه بیشتر و جریان مداوم حضور استعداد‌ها در کشور می‌شود.

حجت الاسلام مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره توجه دانشگاه‌ها به ارزشمندی رشته‌های علوم انسانی اظهار کرد: ارزش اتفاقی نیست که با یک دستور رخ دهد، یعنی علاوه بر اینکه مدیران جامعه باید استعداد‌های برتر را به حوزه‌های مورد نیاز کشور به خصوص علوم انسانی هدایت کنند، لازم است تا استادان و دانشجویان شاغل در حوزه علوم انسانی نقش آفرینی جدی تری در حل مسائل داشته باشند. 

وی افزود: ایفای نقش جدی‌تر فعالان حوزه علوم انسانی حتما منجر به توجه بیشتر و جریان مداوم حضور استعداد‌ها در کشور می‌شود. 

حجت الاسلام رستمی تصریح کرد: ماموریت نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها فقط مرتبط با حوزه علوم انسانی نیست و به تمام رشته‌های موجود در دانشگاه‌های آزاد، دولتی، پزشکی، علوم، دانشکده‌های فنی و انسانی توجه دارد. 

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: پس از انقلاب بهترین حرکات دینی از جمله اعتکاف، نماز‌های جماعت، انتقال بسیاری از ارزش‌ها و دستاورد‌های دانشگاهی با حوزه‌های علمیه، شکل گیری نهاد‌های دانشگاهی با شکل دانش ورزی و … در داخل دانشگاه‌ها رخ داده است. 

حجت الاسلام رستمی ادامه داد: امروزه فارغ التحصیلان زیادی به تحصیل در حوزه علمیه قم علاقه‌مند هستند که نشان از تبادل و ارتباط قوی بین دانشگاه و وحدت دارد.

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn