تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 16:23
8 بازدید
کد خبر : 349676

معاون دبیرکل حزب‌الله: موضع‌گیری‌های سید حسن نصرالله دستور کار ماست

معاون دبیرکل حزب‌الله: موضع‌گیری‌های سید حسن نصرالله دستور کار ماست

«شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز در سخنانی که به صورت زنده از شبکه‌های خبری پخش شد، درباره تحولات این کشور و جنگ با رژیم صهیونیستی صحبت کرد. موضعگیری‌های سید حسن نصرالله دستور کار ماست شیخ نعیم قاسم در ابتدای سخنانش گفت: ما در مقاومت به دست سید حسن نصرالله، رهبر بزرگ تربیت

«شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز در سخنانی که به صورت زنده از شبکه‌های خبری پخش شد، درباره تحولات این کشور و جنگ با رژیم صهیونیستی صحبت کرد.

موضعگیری‌های سید حسن نصرالله دستور کار ماست

شیخ نعیم قاسم در ابتدای سخنانش گفت: ما در مقاومت به دست سید حسن نصرالله، رهبر بزرگ تربیت شدیم، موضعگیری‌های ایشان دستور کار ما است و سخنان او نور راه ما و مسیر ما است. سید حسن نصرالله ما را ترک نکرد و رزمندگان با قاطعیت مبارزه می‌کنند و مردم در عشق او ثابت قدم هستند و امید ما به پیروزی حد و مرزی ندارد. سایه سید حسن نصرالله دشمنان را می‌ترساند و دستور او نافذ است و ما دشمنان را شکست خواهیم داد و آنها را از سرزمین‌مان ریشه‌کن می‌کنیم.  اسرائیل و آنهایی که پشتش هستند، در حال آدم کشی و ارتکاب کشتارها هستند و ما باید در برابر این اقدامات موضعی را اتخاذ کنیم. این رژیم همچنان مرتکب کشتارهایی در حق غیرنظامیان می‌شود. اسرائیل روی جنایاتی که دیگران را می‌ترساند و پذیرش مطلق از سوی آمریکا حساب باز می‌کند.

نمی‌توان لبنان و یا منطقه را از فلسطین جدا کرد

معاون دبیرکل حزب‌الله افزود: هدف طوفان الاقصی رساندن این پیام به جهانیان است که ۷۵ سال از اشغالگری، کشتارها و حملات گذشت. طوفان الاقصی حق مشروع فلسطینی‌ها و تمامی کسانی است که با آنها همراه هستند و نمی‌توان لبنان و یا منطقه را از فلسطین جدا کرد. رژیم اشغالگر تنها با مقاومت از لبنان خارج می‌شود و کشور ما بخشی از طرح توسعه‌طلبانه اسرائیل است. کمک ما به فلسطینی‌ها در واقع کمک به جبهه حق است چراکه آنها صاحب حق هستند و به این ترتیب دامنه طرح توسعه‌طلبانه اسرائیل را محدود می‌کنیم.

آمریکا و اسرائیل به دنبال خاورمیانه‌ای جدید هستند

وی ادامه داد: اگر شیطان بزرگ آمریکا نبود اسرائیل نمی‌توانست چنین کنترلی پیدا کند و آمریکا به دنبال خاورمیانه جدیدی است. کشتارهایی که اسرائیل و آمریکا انجام می‌دهند، به معنای آن است که آن ۲ در ایجاد خاورمیانه‌ای جدید به روش اسرائیل شریک هستند.

نعیم قاسم تصریح کرد: از ما خواسته شد جنگ را متوقف کنیم و بیش از ۱۰ کیلومتر از مرزها دور شویم تا اقدام تحریک‌آمیزی علیه اسرائیل انجام نداده باشیم اما ما بر آتش‌بس در غزه اصرار کردیم. ما به خواسته آنها برای جدا کردن لبنان از غزه تن ندادیم و طرح کنونی طرحی توسعه‌ای است و کسانی که مبارزه می‌کنند، فلسطینی‌ها هستند و ما به آنها کمک می‌کنیم تا از آنها و سرزمین‌مان حفاظت کنیم. ما با طرحی فلسطینی و نه ایرانی روبه‌رو هستیم و این افتخاری برای ایران در حمایت از فلسطین است.

با شرافت مبارزه می‌کنیم

معاون دبیرکل حزب‌الله اظهار کرد: خطاب به کسانی که  درباره خسارات وارده به لبنان صحبت می‌کنند، می‌گوییم، چه کسی مسبب این خسارات است؟ آیا متجاوز عامل نیست؟ آیا کسی که دفاع می‌کند، عامل این خسارت‌ها است؟ وقتی مقابله و جان‌فشانی می‌کنیم و ضرباتی را به آنها وارد می‌کنیم در واقع از نسل‌های آینده حمایت کردیم و مقابله بهایی دارد اما به آزادی منجر می‌شود. با شرافت مبارزه می‌کنیم اما آنها غیرنظامیان، کودکان و زنان و بیمارستان‌ها را هدف قرار می‌دهند چراکه طرح اسرائیل طرحی تخریبی و سلبی است.

وی افزود: رژیم اشغالگر به دنبال حمله به فرماندهان و پایگاه‌های نظامی است تا توان ما برای مقابله را نابود کرده و حزب‌الله را از بین ببرد و لبنان جدیدی ایجاد کند اما ما در مقاومت به دست فرمانده بزرگ سید حسن نصرالله تربیت شدیم که میدان‌های نبرد را آکنده از عزم راسخ، جهاد، عزت و پیروزی‌ها کرد.

تکمیل می‌شود…

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn