تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 18:28
15 بازدید
کد خبر : 349785

پرسپولیس برای «اورونوف» غرامت می‌گیرد؟

پرسپولیس برای «اورونوف» غرامت می‌گیرد؟

حمیدرضا اسکندریخبرنگار اوستون اورونوف هشدار کادرپزشکی باشگاه پرسپولیس را جدی نگرفت و در بازی تیم ملی ازبکستان و ایران که پنجشنبه هفته گذشته در تاشکند برگزار شد برای دقایقی به میدان رفت. اتفاقی که باعث شد مصدومیت وی تا حدی تشدید شده و بازی بعدی تیم ملی کشورش مقابل امارات را بنا به گفته فدراسیون

حمیدرضا اسکندریخبرنگار

اوستون اورونوف هشدار کادرپزشکی باشگاه پرسپولیس را جدی نگرفت و در بازی تیم ملی ازبکستان و ایران که پنجشنبه هفته گذشته در تاشکند برگزار شد برای دقایقی به میدان رفت. اتفاقی که باعث شد مصدومیت وی تا حدی تشدید شده و بازی بعدی تیم ملی کشورش مقابل امارات را بنا به گفته فدراسیون ازبکستان از دست بدهد. در این میان کادر پزشکی پرسپولیس شدیدا از همکاران خود در تیم ملی ازبکستان دلخورند؛ چراکه بعد از دیدن ‌ام‌آر‌ای این بازیکن به آنها گفته بودند که اورونوف با وضعیتی که دارد نباید دو هفته به پایش فشار بیاورد و بازی کردن وی می‌تواند بسیار خطرناک باشد.

در حال حاضر تا زمانی که اورونوف به ایران برنگردد و از پایش‌ ام‌آر‌ای جدیدی نگیرد وضعیت او برای کادر پزشکی پرسپولیس به‌طور دقیق مشخص نخواهد شد. کادر پزشکی پرسپولیس فقط امیدوار است که شدت مصدومیت همسترینگ اورونوف بیشتر نشده باشد که در آن صورت او چند هفته‌ای باید دور از میدان باشد. اما اگر وضعیت او بدتر هم نشده باشد باز شانس کمی برای بازی با السد خواهد داشت. اورونوف با وجود غیبت در تمرینات تیم ملی ازبکستان هنوز تصمیم به بازگشت به ایران نگرفته و این مسئله شاید به ضرر او تمام شود، از این جهت که خوان گاریدو حداقل تا الان نشان داده با هیچ بازیکنی شوخی ندارد.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس برای اینکه اورونوف راضی به تمدید قراردادش شود با او مماشات می‌کند. از سوی دیگر براساس قوانین اگر مصدومیت این بازیکن در دیدارهای ملی باعث حداقل سه هفته دوری‌اش از میادین شود قرمزها می‌توانند از فیفا درخواست غرامت کنند.

متن کامل گزارش حمیدرضا اسکندری، خبرنگار گروه ورزش را در روزنامه فرهیختگان بخوانید

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn