تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1403 - 11:11
22 بازدید
کد خبر : 350578

کلهر: جواب حرکت زشت اکرم عفیف را با بردن قطر دادیم

کلهر: جواب حرکت زشت اکرم عفیف را با بردن قطر دادیم

    به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه ؛ محمود کلهر کارشناس فوتبال در گفتگو یی درباره برد پرگل تیم ملی ایران برابر تیم ملی قطر در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار کرد: نیمه اول بازی چنگی به دل نزد و اصلا خوب بازی نکردیم و کارشناسان و کسانی که در ورزش از لحاظ

 

  به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه ؛ محمود کلهر کارشناس فوتبال در گفتگو یی درباره برد پرگل تیم ملی ایران برابر تیم ملی قطر در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار کرد: نیمه اول بازی چنگی به دل نزد و اصلا خوب بازی نکردیم و کارشناسان و کسانی که در ورزش از لحاظ فنی می‌توانند اظهار نظر کنند اعتقاد دارند  تیم ملی کشورمان در ۲۰ دقیقه اول بازی خوبی انجام نداد، اما ما زمانی که همه عناصر تهاجمی خود را درون زمین مسابقه گذاشتیم و نقاط ضعف حریف هم خط دفاعی اش بود در نهایت توانستیم به بازی برگردیم و وقتی گل دوم را زدیم بازی باطراوت خود را انجام دادیم و می‌توانستیم بیشتر از ۴ گل به تیم قطری بزنیم که به نظرم بهترین زمان ممکن به ما خورد چرا که هنوز در باد قهرمانی جام ملت‌های آسیا خوابیده بود. با توجه به حرکت زشتی که اکرم عفیف در بازی جام ملت‌های آسیا مقابل تیم ملی ایران کرد،  نیاز بود که ما این بازی را ببریم.

کلهر درباره اینکه اکرم عفیف در این بازی نتوانست کاری انجام بدهد، گفت:قدرت تصمیم گیری امیر قلعه نویی مهم بود.   قبل از بازی گفتم که  اگر  قلعه نویی به درستی مهره هایش را بچیند ما به راحتی تیم ملی قطر را می‌بریم و این اتفاق هم افتاد،   چون امسال قطر ضعیف‌تر از سال‌های گذشته هست. یکی از دلایلش شاید سن بالای بازیکنانش باشد که باعث افت این تیم شده است. به نظرم تیم ازبکستان به مراتب قوی‌تر از تیم قطر بود و حتی امارات هم تیمش قدرتمند‌تر از قطر است.

کارشناس فوتبال درباره اینکه نبود سامان قدوس و صالح حردانی در این بازی احساس شد، گفت: نه، اصلا احساس نشد، چون همه بازیکنان روی نیمکت تیم ملی مهره‌های کارآمدی هستند و خوشبختانه دست سرمربی تیم ملی هم باز است. کار خوبی که قلعه نویی در این بازی کرد ۴ مهره خیلی تاثیرگذار خود را در فاز تهاجمی گذاشت و محبی، قایدی، طارمی و سردار آزمون می‌توانند هر خط دفاعی را به خطر بیاندازند که این اتفاق افتاد.

او درباره اینکه عملکرد  امید نورافکن و محمد کریمی  در این بازی چطور بود، گفت: به نظرم محمد کریمی خیلی خوب بازی کرد و  ما باید یواش یواش نیرو‌های جوان خود را به تیم ملی ترزیق کنیم. البته نورافکن بازیکن باتجربه‌ای است و او در جناح چپ خوب بازی کرد   و حتی زمانی که در مرکز زمین بازی می‌کرد جزو بهترین‌ها بوده است.

کلهر درباره اینکه حسین نژاد  بازیکن جوان هم برای دقایقی در ترکیب تیم ملی ایران حضور داشت، بیان کرد: این نوید روز‌های خوب را می‌دهد و به آرامی یکسری از بازیکنان جوان به تیم ملی ترزیق می‌شوند که نیاز فوتبال ما است که باید پوست اندازی کنیم و یکسری از بازیکنان باتجربه به تدریج جای خود را به نفرات جوانتر بدهند.

کارشناس فوتبال درباره اینکه تا قبل از بازی با قطر ضعیف‌ترین گل زده در آسیا در اختیار تیم ملی بود، اما با ۴ گل زده وضعیت خود را در زدن گل بهتر کردیم، گفت: مهدی طارمی مهره کلیدی تیم ملی است و وقتی بازی می‌کند همه حواسشان به طارمی هست و بقیه بازیکنان می‌توانند از این فرصت استفاده کنند که خوشبختانه بازیکنان دیگر این کار را کردند. حالا زوج سردار آزمون و مهدی طارمی خیلی خوب است، اما در کنار این ۲ بازیکن نیاز بود که یکسری از بازیکنان از عقب به حمله اضافه شوند که این اتفاق افتاد. مهدی قایدی چندین بار موقعیت ایجاد کرد و محمد محبی هم ۲ گل خوب زد و سردار آزمون هم بهترین بازیکن زمین مسابقه شد و مهدی طارمی هم حضورش باعث می‌شود که بقیه بازیکنان آزاد شوند.

کلهر درباره اینکه تیم ملی فوتبال ایران با زدن ۴ گل به قطر توانست صدرنشین گروهش شود، گفت: اگر تیم ملی فوتبال کشورمان همین روند را ادامه بدهد به طور حتم به عنوان تیم اول گروه به جام جهانی صعود می‌کنیم.

منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn