تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1403 - 13:43
7 بازدید
کد خبر : 350730

تاکید بر استمرار استفاده از اپلیکیشن استعدادیابی ورزش‌های آبی با استفاده از هوش مصنوعی در جلسه هیئت رئیسه

تاکید بر استمرار استفاده از اپلیکیشن استعدادیابی ورزش‌های آبی با استفاده از هوش مصنوعی در جلسه هیئت رئیسه

جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی در سال جاری با محوریت بررسی ادامه برنامه‌های سال جاری همچنین تحلیل نتایج و بازخورد فرآیندهای برنامه‌های هفت ماه اخیر در محل این فدراسیون برگزار شد. به گزارش خبرگزاری آنا، دومین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی عصر امروز سه‌شنبه ۲۴ مهر در محل فدراسیون برگزار شد. محسن رضوانی

تاکید بر استمرار استفاده از اپلیکیشن استعدادیابی ورزش‌های آبی با استفاده از هوش مصنوعی در جلسه هیئت رئیسه

جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی در سال جاری با محوریت بررسی ادامه برنامه‌های سال جاری همچنین تحلیل نتایج و بازخورد فرآیندهای برنامه‌های هفت ماه اخیر در محل این فدراسیون برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری آنا، دومین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی عصر امروز سه‌شنبه ۲۴ مهر در محل فدراسیون برگزار شد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون ورزش‌های آبی، گزارش جامعی از فعالیت‌های این فدراسیون در ابعاد قهرمانی، همگانی، آموزشی و تربیتی ارائه داد.

رئیس فدراسیون با اشاره به تفکرات راهبردی وزیر ورزش و جوانان و تاکید بر بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در عرصه ورزش کشور اظهار کرد: اندیشه‌های وزیر ورزش و جوانان و حمایت از ورزش‌های پایه و پرمدال به یک پشتوانه مهم برای توسعه ورزش‌های آبی و تحقق انتظارت در مدال آوری در آسیا و ورودی‌های خوب در بازی‌های المپیک تبدیل شده است.

تحلیل و بررسی در خصوص حضور جان اونسوی مدیر فنی تیم‌های ملی شنا، تشکیل سازمان تیم‌های ملی شنا در راستای ستاد عالی بازی‌های آسیایی و المپیک همچنین بازخورد رویدادهای مختلف رقابتی در بخش‌های دختران و پسران، جشنواره‌های روز جهانی شنا در سراسر کشور صورت گرفت.

در خصوص حضور تیم واترپلوی ایران به تورنمنت دریای خزر آستاراخان و بازخورد بازی‌های خوب این تیم به ویژه مقابل تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان روسیه همچنین ادامه فرآیند آماده‌سازی تیم ملی واترپلوی برای حضور مقتدرانه در مسابقات قهرمانی آسیا که قرار است بهمن ماه برگزار شود، بحث و گفتگو صورت گرفت.

مرور برنامه‌های نیم فصل دوم سال جاری در زمینه لیگ‌های شنا و واترپلو و مسابقات مختلف شیرجه در دو بخش آقایان و بانوان و همچنین جشنواره‌های مختلف و مسابقات قهرمانی کشور از دیگر محورهای مهم جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی بود.

گزارشات مالی فدراسیون ورزشهای آبی نیز توسط خزانه‌دار فدراسیون ارائه شد. جشنواره بزرگ استعدادیابی شنا بمناسبت هفته تربیت‌بدنی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

در یکی دیگر از محورهای جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی، پیمان گرامی مسئول کمیته استعدادیابی فدراسیون ورزش‌های آبی با بیان اینکه فرآیند استعدادیابی از سه سال پیش آغاز شده است، از طراحی اپلیکیشن استعدیابی ورزش‌های آبی بر اساس هوش مصنوعی توسط فدراسیون ورزش‌های آبی خبر داد و تصریح کرد: اپلیکیشن استعدادیابی ورزشهای آبی با استفاده از هوش مصنوعی باعث شد که ۱۹ هزار و ۱۵۴ استعداد شناسایی شوند، ۳ هزار و ۸۱۴ نفر جذب، ۹۵۶ نفر پرورش یافتند و ۲۱۶ استعداد هم نگهداشت شدند.

در این جلسه، کاوه احمدی، پیمان گرامی، کوروش صبوری، شهرناز ورنوس، حمیده صادقی، محمد علی‌آبادی، هادی بیداریان، حمیدرضا اسکندریون و محمد صالحی، مرتضی محسنی به عنوان اعضای هیات رئیسه حاضر در این جلسه به بیان دیدگاه‌های تخصصی خود در خصوص تسریع در فرآیندهای مختلف و مرتبط با فدراسیون ورزش‌های آبی پرداختند.

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn