تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1403 - 14:03
70 بازدید
کد خبر : 350751

جواب توهین عفیف را در قطر می‌دهیم!

جواب توهین عفیف را در قطر می‌دهیم!

به گزارش آفتاب نو، اکرم عفیف در چند بازی اخیر خود با پیراهن تیم ملی قطر و السد حواشی مختلفی را داشته و به شدت کری خواند. حتی خوشحالی او بعد از گل به استقلال جنجال زیادی داشت و توهین آمیز بود. با این حال بچه های تیم ملی در زمین جواب عفیف ‌و یارانش

به گزارش آفتاب نو، اکرم عفیف در چند بازی اخیر خود با پیراهن تیم ملی قطر و السد حواشی مختلفی را داشته و به شدت کری خواند. حتی خوشحالی او بعد از گل به استقلال جنجال زیادی داشت و توهین آمیز بود. با این حال بچه های تیم ملی در زمین جواب عفیف ‌و یارانش را با چهار گل دادند و خود این بازیکن هم شب معمولی را پشت سر گذاشت. مدافعان تیم ملی اکرم را از کار انداختند و او چیزی برای گفتن نداشت.

حالا عفیف هفته بعد با پیراهن السد باید با پرسپولیس بازی کند. دیداری که اهمیت زیادی دارد و عفیف هم نمی‌خواهد در این بازی بازنده باشد. بازیکنان پرسپولیس هم که از جنجال های این بازیکن و توهینی کرده بود ناراحت بودند، برای بردن السد و شکست دوباره عفیف هم قسم شدند و می‌خواهند هر طور شده السد را شکست دهند و جواب توهین ستاره قطری را بدهند. در واقع قسمت دوم انتقام از قطری ها و اکرم عفیف باقی مانده و این وظیفه به پرسپولیس محول شده تا با برد قطر را به مقصد ایران ترک کند. 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn