تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1403 - 14:25
13 بازدید
کد خبر : 350772

پیشنهاد ویژه اسطوره محبوب هواداران پرسپولیس برای امیر قلعه نویی

پیشنهاد ویژه اسطوره محبوب هواداران پرسپولیس برای امیر قلعه نویی

آفتاب نو: محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس گفت : همین ترکیبی که مقابل قطر به میدان رفت باید در بازی با کره شمالی هم به میدان برود مخصوصاً مهدی قایدی، محمد محبی، مهدی طارمی و سردار آزمون که هر چقدر این ۴ بازیکن در کنار هم بازی کنند می‌توانند مثمرثمرتر برای تیم ملی باشند. محمود کلهر

آفتاب نو:

محمود کلهر : ترکیبی که مقابل قطر به میدان رفت باید در بازی با کره شمالی میدان برود

محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس گفت : همین ترکیبی که مقابل قطر به میدان رفت باید در بازی با کره شمالی هم به میدان برود مخصوصاً مهدی قایدی، محمد محبی، مهدی طارمی و سردار آزمون که هر چقدر این ۴ بازیکن در کنار هم بازی کنند می‌توانند مثمرثمرتر برای تیم ملی باشند.

محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با بازی ایران و قطر که با برد ۴ بر ۱ ملی پوشان ما همراه شد اظهار داشت:

در ۲۵ دقیقه ابتدایی این دیدار، بازیکنان ایران با یکدیگر هماهنگ نبودند و در بخش دفاعی ما فضاهای زیادی را به مهاجمان حریف دادیم که به راحتی به سمت دروازه ما نزدیک شوند. خط حمله تیم ملی قطر نقطه قوت این تیم بود طوری که پس از ۳ بازی که در این مرحله گلی را دریافت نکرده بودیم، دروازه خود را باز شده ببینیم.

او ادامه داد:

بازیکنان تیم ملی کم کم سوار بر بازی شدند و توانستند نکات فنی که امیر قلعه نویی به آنها گفت را به درستی در زمین بازی پیاده کنند و ما به گل اول دست یافتیم. مهدی طارمی، مهدی قایدی، محمد محبی و سردار آزمون ۴ بازیکن تأثیرگذار ایران در این دیدار بودند. نکته مثبت این دیدار میدان دادن به بازیکنانی مانند محمد کریمی و محمدجواد حسین نژاد بود. باید این موضوع را در نظر داشت که تا آغاز رقابت‌های جام جهانی، بازیکنان پا به سن گذاشته باید جای خود را به بازیکنان جوان دهند.

کلهر افزود:

ما از نقطه ضعف تیم ملی قطر در نیمه دوم به خوبی استفاده کردیم و آنها در بخش دفاعی بسیار کند بودند و مقابل بازیکنان سرعتی ما توانستند به خوبی توپ را به گردش در بیاورند و به نظرم باید به بازیکنان ایران نمره قبولی داد.

کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که «دلیل عدم ثبت کلین شیت برای ایران پس از انجام ۳ بازی در این مرحله چه بود؟»، گفت:

نباید فراموش کنیم که خط حمله تیم ملی قطر زهردار و نقطه قوت این تیم است. حضور همزمان معز علی، ادمیلسون جونیور و اکرم عفیف می‌توانست کابوس خط دفاع هر تیمی باشد اما بازیکنان ما به خوبی توانستند آنها را مهار کنند. مدافعان ما یک لحظه غفلت کردند و همان غفلت باعث شد تا معز علی از موقعیت به دست آمده نهایت استفاده را ببرد و دروازه تیم ما را باز کند.

کلهر در رابطه با به ثمر رساندن ۴ گل توسط مهاجمان ایران آن‌هم در شرایطی که پیش از این بازی تنها دو گل در ۳ مسابقه وارد دروازه حریفان کرده بودند، گفت:

بهترین نفرات را در خط حمله در اختیار داریم و در بازی‌های دیگر هم موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم اما در این دیدار بازیکنان ما هوشیارانه توانستند از فرصت‌های به دست آمده نهایت استفاده را ببرند.

او در رابطه با استفاده از میلاد محمدی در سمت راست خط دفاعی بر خلاف سایر دیدارهای ملی و باشگاهی که این بازیکن در سمت چپ به کار گرفته می‌شود، گفت:

محمدی یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی ایران است و اعتقاد من هم بر این است که او در سمت چپ بازی کند و در سمت راست می‌شد که از نفرات دیگری استفاده کرد. به نظرم یکی از دلایلی که قلعه نویی از محمدی در سمت راست استفاده کرد، جلوگیری از نفوذ اکرم عفیف بود که او هم موفق شد چنین کاری کند.

محمود کلهر در رابطه با دیدار بعدی تیم ملی ایران که مقابل کره شمالی است، تصریح کرد:

همین ترکیبی که مقابل قطر به میدان رفت باید در بازی با کره شمالی هم به میدان برود مخصوصاً مهدی قایدی، محمد محبی، مهدی طارمی و سردار آزمون که هر چقدر این ۴ بازیکن در کنار هم بازی کنند می‌توانند مثمرثمرتر برای تیم ملی باشند. تیم ملی ما اکنون از انگیزه بالایی برخوردار است و مطمئناً می‌توانیم کره شمالی را هم با نتیجه خوبی شکست دهیم.

منبع: پارس فوتبال

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn