تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1403 - 14:28
18 بازدید
کد خبر : 350773

پرسپولیس به دنبال شکایت برای اورونوف

پرسپولیس به دنبال شکایت برای اورونوف

مدیران باشگاه منتظر دریافت گزارش تیم پزشکی درباره مصدومیت اورونوف هستند تا در صورت شدت پیدا کردن آسیب دیدگی‌اش به دلیل سهل‌انگاری پزشکان تیم ملی ازبکستان از این فدراسیون به فیفا شکایت کنند. به گزارش سایت خبری پرسون، اوستون اورونوف ستاره ازبکستانی پرسپولیس پیش از دیدار مقابل چادرملو و در حین تمرین دچار مصدومیت


مدیران باشگاه منتظر دریافت گزارش تیم پزشکی درباره مصدومیت اورونوف هستند تا در صورت شدت پیدا کردن آسیب دیدگی‌اش به دلیل سهل‌انگاری پزشکان تیم ملی ازبکستان از این فدراسیون به فیفا شکایت کنند.

به گزارش سایت خبری پرسون، اوستون اورونوف ستاره ازبکستانی پرسپولیس پیش از دیدار مقابل چادرملو و در حین تمرین دچار مصدومیت شد و نتوانست برای سرخپوشان به میدان برود. اورونوف بعد از بازی قرار بود MRI بگیرد اما به یکباره و بدون هماهنگی با کادر پزشکی پرسپولیس راهی کشورش شد تا در اردوی این تیم حضور پیدا کند. اورونوف که مصدوم بود برای دقایقی مقابل تیم ملی ایران بازی کرد و گویا مصدومیتش وضعیت بدتری پیدا کرد و حتی در لیست این تیم برای بازی مقابل امارات قرار نگرفت.

باشگاه پرسپولیس از وضعیت پیش آمده برای ستاره اش ناراضی است و به اورونوف اعلام کرده صبح پنجشنبه هفته جاری راهی قطر شود تا به اردوی این تیم قبل از بازی با السد در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا اضافه شده و مورد معاینه کادر پزشکی قرار بگیرد.

مدیران باشگاه منتظر دریافت گزارش تیم پزشکی درباره مصدومیت اورونوف هستند تا در صورت شدت پیدا کردن آسیب‌دیدگی‌اش به دلیل سهل‌انگاری پزشکان تیم ملی ازبکستان از این فدراسیون به فیفا شکایت کنند و از آنها غرامت بابت فیفادی دریافت کنند.

گفتنی است اگر بازیکنی در فیفا دی مصدوم شود و حداقل ۲۸ روز از میادین دور باشد، فیفا غرامتی را به باشگاه مورد نظر با توجه به دستمزد بازیکن پرداخت می کند.


منبع: ورزش سه

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn