تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1403 - 16:43
10 بازدید
کد خبر : 350906

جدیدترین نظرسنجی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا

جدیدترین نظرسنجی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش پارسینه؛ انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا کمتر از یک ماه دیگر با رقابت ۲ کاندیدا از دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان برگزار می‌شود، تقریبا تا همین چند روز پیش براساس نظرسنجی‌های انجام شده «کامالا هریس» نامزد حزب دموکرات پیشتاز آرا در نظرسنجی‌ بود اما اخیرا برخی از نظرسنجی‌ها از کاهش اختلاف

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش پارسینه؛ انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا کمتر از یک ماه دیگر با رقابت ۲ کاندیدا از دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان برگزار می‌شود، تقریبا تا همین چند روز پیش براساس نظرسنجی‌های انجام شده «کامالا هریس» نامزد حزب دموکرات پیشتاز آرا در نظرسنجی‌ بود اما اخیرا برخی از نظرسنجی‌ها از کاهش اختلاف ترامپ و هریس در رقابت‌ها حکایت دارند.

در همین راستا، نشریه انگلیسی گاردین در گزارشی تحلیلی با استناد به نظرسنجی ۱۰ روزه خود، با اشاره به کاهش اختلاف بین نامزد حزب دموکرات و جمهوری‌خواه در انتخابات آمریکا و ورود این اختلاف به بازه ۲ درصدی برای اولین بار از زمان ورود هریس به رقابت‌ها، از نگرانی فزاینده کارزار انتخاباتی او پرده برداشت.

همچنین طبق گزارشی که گاردین منتشر کرده، اکنون میزان پیشتازی هریس با شیبی نزولی از چهار درصد در اوایل ماه جاری، به ۲ درصد کاهش یافته است و طبق نظرسنجی اخیر ان‌بی‌سی، ترامپ و هریس با هم برابر هستند.

این در حالی است که احتمال پیشتازی ترامپ در پنج ایالت کلیدی بالاست و در صورت کسب رأی‌های الکترال کافی، او در ماه نوامبر به کاخ سفید باز خواهد گشت.

برخی از گزارش‌ها نیز علت کاهش محبوبیت هریس را مناظره او با ترامپ عنوان‌ کرده‌اند. با وجود اذعان رسانه‌های بسیاری به پیروزی نامزد حزب دموکرات در تنها مناظره خود علیه نامزد حزب جمهوری‌خواه، نظرسنجی‌های اخیر، حاکی از شدت گرفتن محبوبیت ترامپ است.

چهارشنبه گذشته دانشگاه «کوینی‌پیاک» گزارش کرد: «پس از مناظره نامزد حزب دموکرات دربرابر نامزد حزب جمهوری‌خواه، پیشتازی هریس در ایالت میشیگان از بین رفته و اکنون ترامپ سه درصد پیشتاز است. در ایالت ویسکانسین نیز پیشتازی یک درصدی هریس، اکنون به پیشتازی ۲ درصدی ترامپ تبدیل شده است. در ایالت پنسیلوانیا نیز پیشتازی هریس از ۶ درصد به سه درصد کاهش یافته است.»

گاردین هم در گزارشی نوشت که یکی از موارد اصلی کاهش محبوبیت هریس، حمایت فزاینده او از رژیم صهیونیستی در جنایات خود در غزه، لبنان و سراسر منطقه است و این مسئله به عدم حمایت عرب‌های ساکن ایالت میشیگان و خشم آن‌ها از کاخ سفید انجامیده است.


منبع:


ایسنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn