تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1403 - 17:13
7 بازدید
کد خبر : 350935

کتک کاری یاران برانکو در ورزشگاه خانگی چین | اخبار ورزشی

کتک کاری یاران برانکو در ورزشگاه خانگی چین | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار چین و اندونزی با توجه به حساسیتی که بین دو کشور برای کسب سه امتیاز این مسابقه به وجود آمده بود و بازی شکل حیثیتی به خودش گرفته بود، جنجال‌های مختلفی به همراه داشت و بازیکنان در چند صحنه مختلف با یکدیگر درگیر شدند.

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار چین و اندونزی با توجه به حساسیتی که بین دو کشور برای کسب سه امتیاز این مسابقه به وجود آمده بود و بازی شکل حیثیتی به خودش گرفته بود، جنجال‌های مختلفی به همراه داشت و بازیکنان در چند صحنه مختلف با یکدیگر درگیر شدند.

اولین درگیری در شرایطی به وجود آمد که تام های، بازیکن تیم اندونزی، بعد از گلزنی خوشحالی زیادی انجام داد و این مسئله به کام بازیکنان تیم ملی چین خوش نیامد و درگیری بین بازیکنان دو تیم ایجاد شد، این موضوع با دخالت بازیکنان دو تیم به پایان رسید.

در وقت‌های اضافه و شرایطی که تیم ملی اندونزی به گل نیاز داشت کاپیتان آنها، جی ایدزس، مدافع چین را به تابلو‌های تبلیغاتی پشت دروازه کوبید و بازیکنان تیم ملی چین به این حرکت واکنش نشان دادند، اما او با سرعت بالا به سمت دایره میانی زمین رفت تا از درگیری اجتناب کند، البته این ماجرا از چشم داور دور نماند و کارت زرد دریافت کرد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn