تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1403 - 20:50
19 بازدید
کد خبر : 351132

بالگردهای اسرائیل ۲۴ ساعته نعش‌کشی می‌کنند

بالگردهای اسرائیل ۲۴ ساعته نعش‌کشی می‌کنند

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حادثه‌ای غیرعادی در یکی از بیمارستان‌های واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی رخ داده است. این رسانه‌ها اعلام کردند که بالگردهای زیادی در شمال سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمده‌اند. رسانه صهیونیستی «حدشوت بزمان» نیز اعلام کرد که ۳ بالگرد صهیونیستی حامل نظامیان صهیونیستِ زخمی‌شده در بیمارستان‌های صهیونیستی «بیلنسون» و «تل

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حادثه‌ای غیرعادی در یکی از بیمارستان‌های واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی رخ داده است. این رسانه‌ها اعلام کردند که بالگردهای زیادی در شمال سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمده‌اند.

رسانه صهیونیستی «حدشوت بزمان» نیز اعلام کرد که ۳ بالگرد صهیونیستی حامل نظامیان صهیونیستِ زخمی‌شده در بیمارستان‌های صهیونیستی «بیلنسون» و «تل هشومیر» فرود آمده است.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی به شدت در تلاش هستند که نظامیان صهیونیست زخمی‌شده و به هلاکت‌رسیده را از میدان نبرد در مثلث عیتا الشعب – رامیا – القوزح خارج کنند.

المیادین اعلام کرد که درگیری‌ها میان رزمندگان حزب‌الله و نظامیان صهیونیست در این منطقه زیر حملات توپخانه‌ای سنگین و پرواز گسترده بالگردها همچنان ادامه دارد.

وب سایت عبری «حدشوت بزمان» در ادامه اعلام کرد که هشت بالگرد ارتش اسرائیل در بیمارستان رمبام شهر حیفا فرود آمده‌اند و نظامیان کشته و زخمی را به این بیمارستان منتقل کرده‌اند.

قبل از صبح امروز نیز دو بالگرد از خطوط درگیری در جنوب لبنان، نظامیان زخمی شده را به مرکز درمانی الجلیل در نزدیک مرزهای فلسطین اشغالی منتقل کرده بودند.


+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn