تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1403 - 5:02
8 بازدید
کد خبر : 351468

رئیس جمهور چین دست دوستی به سمت آمریکا دراز کرد

رئیس جمهور چین دست دوستی به سمت آمریکا دراز کرد

به گزارش خبرآنلاین؛ رسانه‌های رسمی چین به نقل از «شی جین پینگ» رئیس جمهور این کشور نقل کردند که وجود شراکت موفقیت آمیز میان چین و آمریکا فرصتی برای دو کشور برای کمک به یکدیگر برای رشد است و نه یک مانع. به گزارش جماران، شی در یک پیام که به مراسم شام سالیانه کمیته

به گزارش خبرآنلاین؛ رسانه‌های رسمی چین به نقل از «شی جین پینگ» رئیس جمهور این کشور نقل کردند که وجود شراکت موفقیت آمیز میان چین و آمریکا فرصتی برای دو کشور برای کمک به یکدیگر برای رشد است و نه یک مانع.

به گزارش جماران، شی در یک پیام که به مراسم شام سالیانه کمیته ملی روابط آمریکا و چین در سال ۲۰۲۴ فرستاد تأکید کرد که چین آماده آن است که شریک و دوست آمریکا شود و این نه فقط برای دو کشور بلکه برای جهان مفید است.

شی روابط آمریکا و ایالات متحده آمریکا را مهمترین روابط دو جانبه در جهان دانست که بر آینده بشریت و سرنوشت بشریت تأثیر می‌گذارد.

شی در پیام خود گفت: چین همیشه به روابط چین و آمریکا بر اساس اصول احترام متقابل و همزیستی مسالمت آمریکا وو همکاری سودآور برای دو طرف نگاه می‌کند و همیشه بر این باور بوده است که موفقیت چین و آمریکا فرصتی برای هر دو کشور است.

شایان ذکر است که واشنگتن و پکن بر سر نگرانی‌هایی امنیت ملی و اختلافات تجاری متسمر میان دو کشور اختلاف دارند، این جدای از آن اقدامات چین در دریای جنوبی چین و رزمایش‌های گسترده چین پیرامون تایوان است.

۳۱۰۳۱۰

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn