تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1403 - 8:57
11 بازدید
کد خبر : 351607

غندی‌پور: ملوان اجازه حضور در اردوی داخلی جوانان را نمی‌دهد/ زارع و عبدی هر دو به من کمک می‌کنند

غندی‌پور: ملوان اجازه حضور در اردوی داخلی جوانان را نمی‌دهد/ زارع و عبدی هر دو به من کمک می‌کنند

جامعه ورزشی آفتاب نو: مهاجم ملوان درباره غیبتش در اردوی تیم ملی جوانان در تهران گفت: به دلیل شرایط حساسی که ملوان دارد، باشگاه اجازه شرکت در اردوهای داخلی را به من نمی‌دهد. رضا غندی‌پور، مهاجم تیم فوتبال ملوان در گفت‌وگو با خصوص آخرین وضعیت ملوان وضعیت مصدومیت خود اظهار کرد: همانطور که می‌دانید بازی‌مان

جامعه ورزشی آفتاب نو:

مهاجم ملوان درباره غیبتش در اردوی تیم ملی جوانان در تهران گفت: به دلیل شرایط حساسی که ملوان دارد، باشگاه اجازه شرکت در اردوهای داخلی را به من نمی‌دهد.

رضا غندی‌پور، مهاجم تیم فوتبال ملوان در گفت‌وگو با خصوص آخرین وضعیت ملوان وضعیت مصدومیت خود اظهار کرد: همانطور که می‌دانید بازی‌مان مقابل پرسپولیس به دلیل عدم حضور ملی پوشان آنها به تعویق افتاد و هفته بعدی باید به مصاف مس رفسنجان برویم. شرایط بسیار خوبی داریم و تمرینات به خوبی برگزار می‌شود و با آمادگی کامل به تقابل با مس خواهیم رفت. مصدومیت جزئی از ناحیه کشاله ران داشتم و در حال حاضر التهاب پایم کمتر شده و نسبت به قبل بهتر هستم. 

او در پاسخ به این سوال که کار کردن در کنار مازیار زارع چگونه است؟ گفت: من برای اولین بار است که با مازیار زارع کار می‌کنم و او یک مربی خوب و جدی است. سرمربی ملوان علم زیادی دارد و مانند حسین عبدی در ادامه مسیر به من کمک می‌کند. امیدوارم بتوانم به ملوان و مازیار زارع در ادامه کمک کنم.

پس از اعلام لیست جدید حسین عبدی برای اردوی تیم ملی جوانان در تهران، رضا غندی‌پور یکی از بازیکنانی بود که سرمربی جوانان او را فراخواند. مهاجم ملوان در حالی که در لیست عبدی حضور داشت به تهران نرفت. او در این خصوص گفت: باید به لیست سرمربی تیم ملی جوانان ایران احترام بگذاریم و همه ما برای کشورمان زحمت می‌کشیم. در حال حاضر ملوان شرایط حساسی دارد و می‌توانیم با یک برد به صدر جدول برویم. به دلیل شرایط سخت ملوان در این بازه زمانی باشگاه اجازه شرکت در اردوهای داخلی را به من نمی‌دهد و تنها در مسابقات یا اردوهای خارج از کشور با اجازه باشگاه ملوان شرکت خواهم کرد. 

مهاجم ملوان به دلیل مشکل سربازی‌اش و صادر نشدن مجوز خروجش نتوانست در مسابقات جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا که در لائوس برگزار شد، شرکت کند. او در پاسخ به این سوال که آیا مشکل سربازی‌اش برطرف شده است؟ عنوان کرد: بله! مشکل سربازی و مجوز خروج از کشورم حل شده و می‌توانم در اردوها یا مسابقات بعدی خارج از ایران شرکت کنم و امیدوارم بتوانم به تیم ملی جوانان کمک کنم.

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn