تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1403 - 10:47
8 بازدید
کد خبر : 351687

اتاق اصفهان در جمع سه اتاق برتر در بخش تشکل‌ها معرفی شد

اتاق اصفهان در جمع سه اتاق برتر در بخش تشکل‌ها معرفی شد

جام جم آنلاین اصفهان؛ امیر کشانی، رئیس اتاق بازرگانی در دومین نشست هم‌اندیشی دبیران انجمن‌ها و تشکل‌های اقتصادی اتاق اصفهان گفت: اتاق اصفهان جزو سه اتاق برتر در بخش تشکل‌ها در کشور شناخته شد و این در حالی است که انجمن‌ها و تشکل‌ها از بین ۱۸۰ حوزه در اتاق ایران بسیار مورد توجه قرار دارد. وی

جام جم آنلاین اصفهان؛ امیر کشانی، رئیس اتاق بازرگانی در دومین نشست هم‌اندیشی دبیران انجمن‌ها و تشکل‌های اقتصادی اتاق اصفهان گفت: اتاق اصفهان جزو سه اتاق برتر در بخش تشکل‌ها در کشور شناخته شد و این در حالی است که انجمن‌ها و تشکل‌ها از بین ۱۸۰ حوزه در اتاق ایران بسیار مورد توجه قرار دارد.
 وی با اشاره به نقش و اهمیت انجمن‌ها افزود: ما باید وقت‌گذاری بیشتری در کمیسیون‌ها برای تشکل‌ها داشته باشیم بر همین اساس برای هر تشکل در سایت اتاق دسترسی ایجاد خواهیم کرد.
 رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با تأکید به برگزاری شورای دبیران تشکل‌ها به‌صورت پیوسته، تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود کلاس‌های آموزش ویژه برای دبیران انجمن‌ها برگزار شود.
 وی با تأکید به روحیه مطالبه‌گری انجمن‌ها و تشکل‌ها بیان داشت: اتاق اصفهان نیز از حضور انجمن‌ها در نمایشگاه‌ها حمایت می‌کند؛ اما این حضور منوط به ارائه قابلیت‌های خود انجمن‌ها و اعضای زیر مجموعه است و تلاش اتاق اصفهان فراهم‌کردن بستر برای رشد انجمن‌ها و تشکل‌ها است.
 کشانی گفت: انتظار داریم تشکل‌ها و انجمن‌ها در نمایشگاه‌های صادراتی بیشتر حضور داشته باشند و با ارائه فعالیت تشکل فرصتی را برای مذاکرات در سطح وسیع برای اتاق بازرگانی فراهم کنند؛ اما اینکه اتاق خود برگزارکننده نمایشگاه و دعوت‌کننده از انجمن‌ها و تشکل‌ها باشد، امکان‌پذیر نیست.
 
 *تشکل‌ها باید قاعده محور باشند

 حمیدرضا امیدان، دبیرکل اتاق اصفهان نیز در این نشست گفت: تشکل‌ها نباید شخص محور باشد و همه موفقیت‌های یک تشکل نباید به حضور شخص ختم شود؛ بلکه باید بر مبنای قاعده‌مندی باشد.
 وی افزود: جلسه محوری آفت انجمن‌ها است و باید از جلسه محوری به سمت خروجی محوری بروند.
 دبیرکل اتاق اصفهان تصریح کرد: در یک تشکل اقتصادی ممکن است تشکل‌های سیاسی هم وجود داشته باشند؛ لذا ما باید مدافع عام و کلان افراد بخش خصوصی و جمع محور باشیم و در این زمینه نباید حمایتی فردی صورت گیرد.
 وی ادامه داد: مسیر پیشرفت کشورها از بخش خصوصی می‌گذرد و دولت‌ها به تنهایی نمی‌توانند مسائل را حل کنند و تک‌تک شهروندان و تشکل‌های اقتصادی بازوی مشورتی دولت برای حل مسائل هستند.
 
 سید رضا صفوی، مدیر واحد امور کمیسیون‌های اتاق بازرگانی اصفهان گفت: انتظار داریم انجمن‌ها و تشکل‌های اقتصادی نسبت به بخشنامه‌های خلق‌الساعه واکنش داشته و هر گونه مغایرت بخشنامه‌ای با روند اجرایی انجمن خود را به اتاق اصفهان اطلاع دهند تا از طریق اتاق پیگیری حقوقی شود. هدف اصلی اتاق‌ها تأثیرگذاری در سیاست‌گذاری اقتصادی است.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین*/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn