تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1403 - 12:16
15 بازدید
کد خبر : 351758

حمله تند قلعه نویی به منتقدان تیم ملی

حمله تند قلعه نویی به منتقدان تیم ملی

بازدید:۱۵۲ صد آنلاین | سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از انتقاد‌های اخیر علیه تیم ملی ابراز نارضایتی کرد. به گزارش صد آنلاین، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد انتقاد‌های اخیر از کادر فنی تیم ملی گفت: اینها از روی حب و بغض است و افرادی که کارنامه ندارند متاسفانه از تیم ملی و

حمله تند قلعه نویی به منتقدان تیم ملی

بازدید:۱۵۲

صد آنلاین | سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از انتقاد‌های اخیر علیه تیم ملی ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش صد آنلاین، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد انتقاد‌های اخیر از کادر فنی تیم ملی گفت: اینها از روی حب و بغض است و افرادی که کارنامه ندارند متاسفانه از تیم ملی و کادر فنی انتقاد می‌کنند ما در کادر فنی افرادی را داریم که از بهترین‌ها را داریم.


وی ادامه داد: سعید الهویی به عنوان یکی از مربیان به زودی دکترای خود را می‌گیرد و ۱۵ سال سابقه در بزرگترین تیم‌های ایران مثل تراکتور و سپاهان و ذوب آهن را در کارنامه کاری دارد و حدود ۷ سال در سطح اول فوتبال کشور مربیگری کرده است.

قلعه نویی همچنین در مورد حمید مطهری گفت: این مربی در عین جوانی تجربه بالایی دارد و در تیم فوتبال پرسپولیس دستیار یحیی گل محمدی بوده و تجربه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارد یا آقایان رحمان رضایی و آندو تیموریان از بهترین‌های کادر فنی هستند و در دوران بازیگری در انگلیس و ایتالیا بازی کرده‌اند.

سرمربی تیم ملی در مورد انتقاد‌ها گفت: برخی افراد از روی حب و بغض انتقاد می‌کنند و باید تریبون صدا و سیما را دست افرادی داد که رزومه داشته باشند و این افرادی که امروز از تیم ملی انتقاد می‌کنند یا کارنامه درستی ندارند و یا هر تیمی دستشان بوده شرایط نامناسبی داشته است.

وی ادامه داد: در همه جای دنیا از تیم ملی حمایت می‌شود و در عربستان یک کارشناسی از تیم ملی انتقاد می‌کند و جریمه می‌شود شما ببینید عربستان بهترین لیگ فوتبال را دارد با بهترنی امکانات و سرمربی مشهور این تیم ۲۶ میلیون یورو قرارداد دارد، اما این شرایط تیم آنهاست و در رقابت‌ها ناکام بودند من فقط برای موفقیت و برد‌های ایران حرف نیم زنم تیم‌ها بالا و پایین دارند و مگر منچستر یونایتد در سال‌های اخیر نتایج خوبی گرفته است؟ اما هواداران این تیم می‌آیند و از تیمشان حمایت می‌کنند./ خبرنگاران

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn