تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1403 - 12:20
15 بازدید
کد خبر : 351763

اتفاق عجیب برای ۳ مهاجم خارجی پرسپولیس؛ هر گل ۴۰۰ هزار دلار!

اتفاق عجیب برای ۳ مهاجم خارجی پرسپولیس؛ هر گل ۴۰۰ هزار دلار!

به گزارش آفتاب نو، نبیل باهویی مهاجم سوئدی فصل گذشته پرسپولیس که توسط شخص رضا درویش و بدون نظر سرمربی جذب شد، به دلیل عدم پرداخت مطالباتش از پرسپولیس در فیفا شکایت کرد. گویا رضا درویش موقع فسخ قرارداد متعهد شد که ظرف سه ماه پول باهویی رو پرداخت خواهد کرد که این اتفاق رخ

به گزارش آفتاب نو، نبیل باهویی مهاجم سوئدی فصل گذشته پرسپولیس که توسط شخص رضا درویش و بدون نظر سرمربی جذب شد، به دلیل عدم پرداخت مطالباتش از پرسپولیس در فیفا شکایت کرد. گویا رضا درویش موقع فسخ قرارداد متعهد شد که ظرف سه ماه پول باهویی رو پرداخت خواهد کرد که این اتفاق رخ نداد و این بازیکن هم از پرسپولیس به فیفا شکایت کرده است.

همچنین شیخ دیاباته مهاجم سابق پرسپولیس که دو فصل قبل در این تیم بازی می کرد هم به خاطر عدم دریافت مطالباتش از این باشگاه شکایت کرد تا پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته شود. دیاباته که روزهای درخشانی را در استقلال داشت، در دوران حضورش در پرسپولیس اکثرا مصدوم بود و تنها ۳ گل به ثمر رساند.

دیاباته برای یک فصل که عمدتا هم مصدوم بود، حدود ۴۰۰ هزار دلار دستمزد گرفت. قرارداد باهویی با پرسپولیس هم چیزی در حدود ۴۰۰ هزار دلار بود و پریرا  هم برای حضور در پرسپولیس قراردادی ۹۰۰ هزار دلاری داشت که این مبلغ برای یک فصل و نیم بود. پریرا ۳۰۰ هزار دلار برای یک نیم فصل دریافت کرد و برای فسخ قراردادش هم چیزی در حدود ۱۵۰ هزار دلار گرفت و به صورت توافقی از پرسپولیس جدا شود.

در مجموع باشگاه پرسپولیس برای جذب این سه بازیکن و برای خلاص شدن از دست این نفرات در مجموع چیزی در حدود یک میلیون و سیصد هزار دلار پول داده که رقم بسیار بالایی به حساب می آید. این مهاجمان کلا ۵ گل برای پرسپولیس زدند که با احتساب پولی که برایشان پرداخت شده، هر گل بیشتر از ۴۰۰ هزار دلار هزینه روی دست پرسپولیس گذاشت که در نوع خودش عجیب است.  

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn