تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1403 - 15:14
30 بازدید
کد خبر : 351916

استقلال بلیت مجانی به عربستانی ها نمی‌دهد/ ۴۰۰ نفر از هواداران رونالدو، تماشاگر بازی استقلال می‌شوند

استقلال بلیت مجانی به عربستانی ها نمی‌دهد/ ۴۰۰ نفر از هواداران رونالدو، تماشاگر بازی استقلال می‌شوند

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، استقلال سه‌شنبه هفته آینده سومین مسابقه خود در لیگ نخبگان آسیا را مقابل النصر عربستان برگزار خواهد کرد. جدالی که به میزبانی شهر دبی برگزار می‌شود ولی قواعد فیفا با محوریت میزبانی استقلال به طور کامل اجرا می‌شود. ورزشگاه شیخ راشد شهر دبی که چند شب قبل

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، استقلال سه‌شنبه هفته آینده سومین مسابقه خود در لیگ نخبگان آسیا را مقابل النصر عربستان برگزار خواهد کرد. جدالی که به میزبانی شهر دبی برگزار می‌شود ولی قواعد فیفا با محوریت میزبانی استقلال به طور کامل اجرا می‌شود.

ورزشگاه شیخ راشد شهر دبی که چند شب قبل میزبان بازی ایران و قطر بود، وظیفه میزبانی این مسابقه را بر عهده گرفته و با توجه به گنجایش ۸۰۰۰ نفری آن، بر اساس قوانین فیفا، باشگاه النصر عربستان به عنوان مهمان فعلاً می‌تواند ۵ درصد آن یعنی ظرفیت ۴۰۰ صندلی را به عنوان محل استقرار تماشاگران خود در اختیار بگیرد. البته این صندلی‌ها رایگان نیست و با توجه به اینکه درآمد حاصل از بلیت فروشی به باشگاه استقلال می‌رسد، عربستانی‌ها برای دیدن نمایش کریستیانو رونالدو مقابل آبی‌پوشان ایرانی باید پول این ۴۰۰ صندلی را بپردازند.

 آنها همچنین در صورتی که بخواهند هواداران بیشتری در ورزشگاه داشته باشند نیز باید برایشان با هماهنگی باشگاه استقلال و گرفتن اجازه از میزبان بازی، بلیت خریده و جایگاه خاصی را تعیین کنند. در واقع چیزی تحت عنوان بلیت رایگان وجود ندارد و باشگاه النصر بابت ورود هر کدام از تماشاگرانش به ورزشگاه باید به استقلال پول بدهد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn