تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1403 - 17:54
90 بازدید
کد خبر : 352041

حضور پیتسو موسیمانه در استقلال کنسل شد!

حضور پیتسو موسیمانه در استقلال کنسل شد!

به گزارش آفتاب نو، اوضاع نیمکت استقلال هر روز نه، هر دقیقه دستخوش یک اتفاق جدید می‌شود! گزینه‌های مختلفی تا عقد قرارداد پیش می‌آیند اما به هر دلیلی همه چیز ملغی می‌شود. در حالی که شنیده می‌شد پیتسو موسیمانه با آبی‌ها به توافق نهایی رسیده و فقط یک امضا تا عقد قرارداد باقی مانده، گویا

به گزارش آفتاب نو، اوضاع نیمکت استقلال هر روز نه، هر دقیقه دستخوش یک اتفاق جدید می‌شود! گزینه‌های مختلفی تا عقد قرارداد پیش می‌آیند اما به هر دلیلی همه چیز ملغی می‌شود. در حالی که شنیده می‌شد پیتسو موسیمانه با آبی‌ها به توافق نهایی رسیده و فقط یک امضا تا عقد قرارداد باقی مانده، گویا توافق این سرمربی آفریقایی هم با استقلال به بن بست خورده است. یکی از مدیران باشگاه با تایید این موضوع به آفتاب نو گفت: «موسیمانه به استقلال نمی‌آید و باید دنبال گزینه دیگری باشیم. خواسته‌های این سرمربی با توانایی ما همخوانی نداشت و مدیریت مشغول مذاکره با گزینه‌های دیگر است.»

گویا موسیمانه که روی دستمزد یک میلیون دلاری + ۲۰۰ هزار دلار پاداش به توافق رسیده بود، برای ۴ دستیار مدنظرش هم مبلغ ۵۰۰ هزار دلار از استقلال طلب کرد و از آنجایی که ۱۰۰ هزار دلار هم باید به واسطه این انتقال پرداخته می‌شد، مدیران استقلال تصمیم گرفتند پایان مذاکره با سرمربی سابق الابها عربستان را اعلام کنند چرا که هیچ کدام از طرفین راضی به کوتاه آمدن از موضع خود نبود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn