تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1403 - 21:05
18 بازدید
کد خبر : 352197

قیمت طلا امروز پنج شنبه ۲۶ مهر در حال طی کردن پله ها ترقی / خرید سرویس رولکس

قیمت طلا امروز پنج شنبه ۲۶ مهر در حال طی کردن پله ها ترقی / خرید سرویس رولکس

شایانیوز- قیمت طلا امروز پنج شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ یعنی روز آخر کاری هفته خود را با روند صعودی گزارش می دهند. طلا ۱۸ عیار تا لحظه تنظیم این گزارش با طی کردن پله های ترقی امروز به ۴/۱۸۵/۴۰۰ میلیون تومان رسیده که کمترین نرخ معاملات آن ۴/۱۷۰۱۰۰ میلیون تومان و بیشترین نرخ آن ۴/۱۸۵/۴۰۰ میلیون

شایانیوز- قیمت طلا امروز پنج شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ یعنی روز آخر کاری هفته خود را با روند صعودی گزارش می دهند. طلا ۱۸ عیار تا لحظه تنظیم این گزارش با طی کردن پله های ترقی امروز به ۴/۱۸۵/۴۰۰ میلیون تومان رسیده که کمترین نرخ معاملات آن ۴/۱۷۰۱۰۰ میلیون تومان و بیشترین نرخ آن ۴/۱۸۵/۴۰۰ میلیون تومان بوده همچنین قیمت طلای ۲۴ عیار نیز ۵/۵۷۹/۰۰۰ میلیون تومان گزارش میشود. 

برای سرمایه گذاری در طلا می‌توانید از هر مبلغی استفاده کنید. این سرمایه گذاری بستگی به مقدار نقدینگی شما در شکل‌های گوناگونی از طلا دارد. علاوه بر این‌ موارد، طلا در مقایسه با دیگر بازارهای سرمایه گذاری دارای نقد شوندگی نسبتا بالاتری است؛ به صورتی که تمام افراد در هر زمان می‌توانند سرمایه خود را نقد کنند. هر زمان ثبات اقتصادی در کشور وجود نداشته باشد، بسیاری از افراد برای حفظ سرمایه خود به سراغ خرید طلا می‌روند.

پیشنهادی اول امروز برای خرید طلا

پیشنهاد اول امروز خرید سرویس رولکس با وزن کلی ۵۰ گرم و قیمت نهایی ۲۷۴/۶۴۶/۰۰۰ میلیون تومان با احتساب اجرت ۲۰ درصد (تقریبا مناسب) به مبلغ ۴۱/۸۵۴/۰۰۰ میلیون تومان، سود طلا فروش ۷ درصد به مبلغ ۱۷/۵۷۸/۶۸۰ میلیون تومان و مالیات تعلق گرفته به مبلغ ۵/۹۴۳/۲۶۸ میلون تومان می باشد و با کسرتمامی مبالغ ازقیمت نهایی به قیمت طلای خام محصول دست می یابیم. وزن گردنبند ۳۰/۷۰۰ گرم، دستبند ۱۲/۹۰۰ و گوشواره ۴/۴۰۰ گرم می باشد. 

این سرویس برای کسانی که طلای محکم، نمادار و به روز دوست دارند مناسب است. هم میتوان روزانه و هم در مجالس از آن استفاده نمود.

Untitled

پیشنهادی دوم امروز برای خرید طلا 

پیشنهاد دوم امروز برای خرید طلا سرویس طرح فیگارو با وزن ۱۷/۴۷ گرم و قیمت نهایی ۱۰۰/۲۶۴/۰۰۰ میلیون تومان با احتساب اجرت ۲۵ درصد ( اجرت بالا) به مبلغ ۱۸/۲۷۹/۷۳۵ میلیون تومان، سود طلا فروش ۷ درصد به مبلغ ۶/۳۹۷/۹۰۷ میلیون تومان و مالیات تعلق گرفته به مبلغ ۲/۴۶۷/۷۶۴ میلیون تومان می باشد که با کسر تمامی این مبالغ از قیمت نهایی به قیمت طلای خام سرویس که ۷۳/۱۱۸/۹۳۸ میلیون تومان می باشد دست می یابیم.

این سرویس در عین زیبایی ظرافت و مقاومت خاصی دارد و مناسب تمامی افراد برای استفاده در مجالس و حتی روزمره می باشد.

Untit

اگر در حال برنامه‌ریزی برای خرید طلا هستید، یکی از مهم‌ترین عواملی که باید در نظر داشته باشید، قیمت طلا با احتساب اجرت و مالیات است.

قیمت طلا روزانه تغییر می‌کند و به عوامل مختلفی مانند قیمت جهانی طلا، نرخ ارز و شرایط بازار بستگی دارد. اما علاوه بر قیمت پایه، هزینه‌های دیگری مانند اجرت ساخت و مالیات نیز بر قیمت نهایی تاثیر می‌گذارد.

اجرت ساخت، هزینه‌ای است که بابت طراحی و ساخت طلا از شما دریافت می‌شود و بسته به پیچیدگی و زمان‌بری طراحی، این هزینه می‌تواند متغیر باشد.

همچنین، مالیات ارزش افزوده نیز بخشی از هزینه نهایی خرید طلا را تشکیل می‌دهد که به نرخ رسمی دولت محاسبه و اعمال می‌شود.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn